  • Data: 2019-06-24 21:26:59
    Temat: Re: Mechanizm wykrywania fraudu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2019 14:10:02 UTC-5 użytkownik Wojciech Bancer
    napisał:
    > On 2019-06-24, s...@g...com <s...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To tak serio? :) Jakby tak przypadkiem wylosowali do sprawdzenia np. transakcję
    > opłacenia za dajmy na to serwis porno, to mogłoby być ciekawie :D

    Taki urok. Dlatego ja czekam na info od kiedy szczegolowe listy zakupow sa dostepne
    dla szerszej gawiedzi finansistow/marketingowcow.

    Bo to ze sa jest oczywiste i ze cos/ktos to przeglada tez.
    https://www.forbes.com/sites/kashmirhill/2012/02/16/
    how-target-figured-out-a-teen-girl-was-pregnant-befo
    re-her-father-did/#1be46d176668