  • Data: 2019-06-25 13:03:39
    Temat: Re: Mechanizm wykrywania fraudu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .org...
    On 2019-06-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    [...]

    >A może wystarczy aplikacja mObywatel? :)

    A jak sie bateria rozladuje ? :-)

    Nie znam, ale ...
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/opinie/eurowybo
    ry-mogą-być-unieważnione-zaskakujący-tekst-w-rz/ar-A
    ACwy5Y

    "posiada szereg mechanizmów zabezpieczających, np. blokadę wykonania
    zrzutu ekranu"

    Oni naprawde uwazaja, ze to jest zabezpieczenie ?

    J.