eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMechanizm wykrywania fraudu › Re: Mechanizm wykrywania fraudu
  • Data: 2019-06-25 14:59:39
    Temat: Re: Mechanizm wykrywania fraudu
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-06-25 o 13:12, Dawid Rutkowski pisze:

    >> Zobaczymy jak pójdzie obsługa w oddziale jak będę chciał
    >> coś wypłacić i wtedy jak się wkurzę to zrezygnuję
    >
    > A w raifim to wszystko działało? Tzn. kasa?

    Trudno powiedzieć, bo potrzebowałem naziemnego oddziału ze trzy razy w roku,
    żeby pobrac gotówkę w euro. Miałem oddział w dobrym miejscu, było gdzie
    zaparkować,
    zawsze byli jacyś klienci ale nigdy nie czekałem dłużej niż 20min


    > A jak idą zmiany raifi->bnp? Zmienili już coś z apkami czy ST?
    > Czy póki co zapowiadają, ew. zmienili tylko kolorki?
    > Oddziały widziałem już przemalowali, korzystając z zamiany bgż-bnp-p na bnp-p.
    > Zamykają/zwalniają? Czy póki co załoga pozostaje? Chyba że oddział widzisz od
    święta.

    Ten oddział,który mnie obsługiwał został zlikwidowany.
    Nowy oddział próbowałem odwiedzić dwukrotnie i się nie udało.
    Jest w bardziej kłopotliwym miejscu,
    muszę się nachodzić trochę i zaczęlo mnie to wkurzać,
    że się nachodziłem i klamke dwukrotnie pocałowałem.
    Raz karteczka, że dziś obsługują gdzie indziej a potem nie skonczyli
    remontu...
    Jak się jeszcze okaże, że są problemy w załatwianiu spraw,
    to zlikwiduję kartę, bo konto póki co jest bez opłat, to sobie może zostać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1