  • Data: 2019-06-24 21:20:17
    Temat: Re: Mechanizm wykrywania fraudu
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com writes:

    [...]
    > A co do transakcji to mi sie nie trafilo zeby mi ja odrzucilo z blachego powodu.
    > Ale czytalem ze czasem bank dzwoni zeby sie upewnic czy taka transakcja byla i to
    dany klient ja inicjowal.

    Mi kiedyś w czasie świątecznych zakupów sie zdarzyło, że terminal
    najpierw coś napisał sprzedawcy (nie odmowa, tylko właśnie, żeby
    sprzedawca zweryfikował telefonicznie), a chwilę później citi zadzwoniło
    do mnie.
    KJ

    God grant us the serenity to accept the things we cannot change, courage to
    change the things we can, and wisdom to know the difference.