  • 1. Data: 2004-09-01 07:09:56
    Temat: Lukas token pokazuje "card off" - co robic?
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    Token Lukasa pokazuje dzis od rana "card off" - co z tym robic?
    Wymienią token od reki w dowolnym oddziale?

    Mam eKonto Pro.

    --
    Robert

  • 2. Data: 2004-09-01 07:14:57
    Temat: Re: Lukas token pokazuje "card off" - co robic?
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ch3sk7$ucu$1@opal.icpnet.pl...
    > Token Lukasa pokazuje dzis od rana "card off" - co z tym robic?
    > Wymienią token od reki w dowolnym oddziale?
    >
    > Mam eKonto Pro.

    Skończyła mu się data ważności. Musisz wymienić, ale nie wiem,
    czy w dowolnym oddziale, czy w tym, w którym go dostałeś.

    Witek

  • 3. Data: 2004-09-01 08:04:42
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    > Wymienią token od reki w dowolnym oddziale?

    Sprawdzone, wymiania w dowolnym oddziale.
    Przynajmniej tyle.
    darek

  • 4. Data: 2004-09-01 14:14:51
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    ch3vqp$emd$...@p...fkz.com.pl,
    dx <d...@f...com.pl>:

    > Sprawdzone, wymiania w dowolnym oddziale.
    > Przynajmniej tyle.

    Dzieki, Witek i dx.
    Wymienili.
    Niestety ten nowy model kolorystycznie jest identyczny jak VW - jak ja je
    odroznie? ;)
    Wazny do 30 sierpnia 2008.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-09-01 15:25:39
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Niestety ten nowy model kolorystycznie jest identyczny jak VW - jak
    ja je
    > odroznie? ;)

    Może... Pomaluj jeden z nich na jakieś wesole kolory! :)

    Grzexs

  • 6. Data: 2004-09-01 18:44:39
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    ch4psk$gm2$...@n...news.tpi.pl,
    Grzexs <g...@u...to.go2.pl>:

    > Może... Pomaluj jeden z nich na jakieś wesole kolory! :)

    Tak wlasnie zrobilem :)
    A scislej, nakleilem kolorowa tasme izolacyjną (motoryzacyjną ;)) na VW.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-09-01 21:13:45
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ch55ar$mee$1@opal.icpnet.pl...
    > ch4psk$gm2$...@n...news.tpi.pl,

    > Tak wlasnie zrobilem :)
    > A scislej, nakleilem kolorowa tasme izolacyjną (motoryzacyjną ;)) na VW.

    Ja mam 3 tokeny. Jeden z Lukasa i dwa firmowe. Wszystkie na wygląd
    takie same. Nakleiłem je na pasek taśmy izolacyjnej jeden pod drugim
    i rozpoznaję po położeniu :-)

    Witek

  • 8. Data: 2004-09-05 11:35:15
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    Witek <w...@e...com.pl> wrote:

    > Sko?czy?a mu si? data wa?no?ci. Musisz wymieni?, ale nie wiem,
    > czy w dowolnym oddziale, czy w tym, w kt?rym go dosta?e?.

    A jak jest z tokenem vwbankdirect, przysylaja sami? czy trzeba najpierw
    stary odeslac?

    pozdrowienia
    p.

  • 9. Data: 2004-09-05 13:27:08
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Pitus wrote:

    > A jak jest z tokenem vwbankdirect, przysylaja sami? czy trzeba
    > najpierw stary odeslac?

    Infolinia twierdzi że należy odesłać stary, zostać bez i czekać na nowy.
    Nie wiem czy to prawda bo pytałem infolinię tylko raz ;-)

    Bogdan B.