  • 1. Data: 2004-09-01 07:49:19
    Temat: Reklamowe przegięcie Lukasa.
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Co chwilę przy otwieraniu kolejnych stron internetowych, na dole ekranu
    pojawia się reklama Lukasa z informacją że wg Newsweeka jest najbardziej
    przyjaznym. Mnie zaś wk***** "przyjazność" czerwonego bannera u dołu
    ekranu. Kampania reklamowa Lukasa jest chyba sponsorowana przez ich
    konkurencję, a może innym to się podoba?

    Pozdrawiam Grupowiczów
    Adam Gentler

  • 2. Data: 2004-09-01 08:00:21
    Temat: Re: Reklamowe przegięcie Lukasa.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adam Gentler <a...@n...bankier.pl> wrote:
    > bannera u dołu ekranu. Kampania reklamowa Lukasa jest chyba
    > sponsorowana przez ich konkurencję, a może innym to się podoba?

    Reklama jest raczej skierowana do nowych klientow, a nie takich, ktorzy sa
    zadowoleni ze swoich dotychczapswych bankow.. :) A ci, ktorzy maja tam konto
    pewnie sie ciesza, ze dokonali wlasciwego wybpru

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-09-01 08:35:57
    Od: "ego" <e...@w...pl>

    Mnie tez denerwuje ten przewijajacy sie pasek.
    Nie jestem klientem Lukasa a taka reklama to antyreklama banku ...
    Komu moze sie podobac bez przerwy przeijajacy sie pasek z ta sama
    informacja.

  • 4. Data: 2004-09-01 09:27:27
    Od: Bohdan 'Nexus' Horst <n...@i...pl>

    On 2004-09-01, ego <e...@w...pl> wrote:
    > Mnie tez denerwuje ten przewijajacy sie pasek.
    > Nie jestem klientem Lukasa a taka reklama to antyreklama banku ...
    > Komu moze sie podobac bez przerwy przeijajacy sie pasek z ta sama
    > informacja.

    Mnie też straszliwie denerwuje.. i to na tyle, że zamierzam zrezygnować
    z wiadomości onetu i poszukać jakiegoś rozsądnego serwisu bez tak
    nachalnych reklam.. (tylko mam wątpliwości czy znajdę.. ;)

    pozdrawiam

    --
    Bohdan 'Nexus' Horst

  • 5. Data: 2004-09-01 09:43:15
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    On 04-09-01 11:27, Bohdan 'Nexus' Horst wrote:

    > Mnie też straszliwie denerwuje.. i to na tyle, że zamierzam zrezygnować
    > z wiadomości onetu i poszukać jakiegoś rozsądnego serwisu bez tak
    > nachalnych reklam.. (tylko mam wątpliwości czy znajdę.. ;)

    Mozilla + AdBlock i da się żyć...

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2004-09-01 10:12:24
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "Bohdan 'Nexus' Horst" <n...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:slrncjb5fo.30vg.nexus@hell.pl

> [...]
    > zrezygnować z wiadomości onetu i poszukać jakiegoś rozsądnego
    > serwisu bez tak nachalnych reklam.. (tylko mam wątpliwości czy

    Po co serwis zmieniac.. Maxthon (nastepca MyIE2) i po problemie.
    Od czasu instalacji nie widze zadnych REKLAM oraz POPUP'ow. No..
    chyba ze jakiejs stronie na to zezwole.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 7. Data: 2004-09-01 10:24:05
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@m...univ.gda.pl>

    Roman Sąsiada <n...@...hate.spam> napisal:
    > Mozilla + AdBlock i da się żyć...

    Albo Firefox i Nuke Anything - tylko, że za każdym razem trzeba kliknąć...

    Pozdrawiam
    Tomasz Tybulewicz

    --
    http://tybulewicz.com mailto:t...@m...univ.gda.pl

  • 8. Data: 2004-09-01 11:12:31
    Od: Fuma K <krzysp10.no_sp@m_wp.pl>

    Użytkownik Maciej 'AbrahaM' Piotrowski napisał:
> [...]

    > Po co serwis zmieniac.. Maxthon (nastepca MyIE2) i po problemie.
    > Od czasu instalacji nie widze zadnych REKLAM oraz POPUP'ow. No..

    albo privoxy - działa z dowolną przeglądarką :)

    Fuma K

  • 9. Data: 2004-09-01 12:48:18
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    ego z adresu: <e...@w...pl> napisał(a):

    > Komu moze sie podobac bez przerwy przeijajacy sie pasek z ta sama
    > informacja.

    Reklama nie ma się podobać. Ma zwrócić na siebie uwagę i zapaść w pamięć.
    Sądząc po tym wątku, swoją rolę spełniła ;-)

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 10. Data: 2004-09-01 13:26:53
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Piotr Hołda" napisał:

    > Reklama nie ma się podobać. Ma zwrócić na siebie uwagę i zapaść w pamięć.
    > Sądząc po tym wątku, swoją rolę spełniła ;-)

    Reklama zapadła mi w pamięć do tego stopnia, że przechodząc koło oddziału
    Lukasa będę odwracał głowę w drugą stronę i na pewno nie wstąpie tam, aby
    przynajmniej zapoznać się z ofertą.
    Kiedyś uczyłem się, że reklama ma przede wszystkim skłonić potencjalnego
    odbiorcę do zakupu towaru lub usługi i kreować pozytywny wizerunek firmy,
    ale to było dawno temu...

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler