  • 1. Data: 2002-03-13 13:43:05
    Temat: Lukas jakby padniety (?)
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl>

    Czy wam też się tak potwornie ścierwi Lukas?
    Trejsrut dochodzi do:

    195.205.0.130 23ms 181ms 30ms TTL: 0
    (do.wro-ar2.z.wro-r1.tpnet.pl probable bogus rDNS: No DNS)

    i dalej cisza. Pingi 100% failed. Czy to Nasz Ukochany Monopolista coś
    miesza?
    Przy logowaniu zażądał synchronizacji tokena. To jakaś nowość?

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-03-13 13:46:03
    Temat: Re: Lukas jakby padniety (?)
    Od: "slaweczeks" <s...@p...onet.pl>

    Widze, ze jestescie w Banku LUKAS - jaka jest Wasza opinia o tym baku:?
    - interesuje mnie konto e-**** PRO
    - jak szybko mozna uzyskak kredyt (mam dobre dochody i stala prace) ale nie
    mam tam jeszcze konta
    - no i wszelkie inne uwagi

    Z goru dzieki:)

  • 3. Data: 2002-03-13 13:46:45
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

> [...]
    | miesza?
    | Przy logowaniu zażądał synchronizacji tokena. To jakaś nowość?

    Rano dostałem 2 razy odmowę autoryzacji na hasło, po trzecim blokują więc
    czmychnąłem i czekam do jutra bo nie usmiecha mi się wizyta w oddziale.

  • 4. Data: 2002-03-13 14:02:00
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    Użytkownik "slaweczeks" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | - interesuje mnie konto e-**** PRO
    | - jak szybko mozna uzyskak kredyt (mam dobre dochody i stala prace) ale

    Kredyt odnawialny na niewielką kwotę np. 2500 zł dostaniesz od ręki, tzn.
    wystarczy zaświadczenie o zarobka (wtedy jest wersja z lepszym
    oprocentowaniem) i po pierwszym wpływie linia kredytowa jest uruchomiona.
    Moze to być wpłata w kasie.

    Podwyższenie limitu tylko jeśli masz regularne wpływy przez min. 3 miesiące
    ale tak aby w każdym miesiącu był wpływ pensji na konto. Jeśłi wój
    pracodawca przele raz pensję np. 01.04 a potem 30.04 za kolejny miesiąc to
    wg. Lukasa ciągłosci wpłat nie ma, no i podwyższenia też nie zobaczysz.

  • 5. Data: 2002-03-13 14:50:18
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    Slawomir Tobis napisał(a):

    > Czy wam też się tak potwornie ścierwi Lukas?

    Tak

  • 6. Data: 2002-03-13 15:23:32
    Od: "OlO" <p...@s...polbox.com>

    > Rano dostałem 2 razy odmowę autoryzacji na hasło, po trzecim blokują
    więc
    > czmychnąłem i czekam do jutra bo nie usmiecha mi się wizyta w
    oddziale.

    Odblokowanie dostępu przez Internet możesz
    zrobić przez L-linię. Działa od następnego dnia
    po zgłoszeniu

    OlO

  • 7. Data: 2002-03-13 15:38:10
    Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl>

    ToGa <t...@p...fm> wrote:

    > Rano dosta?em 2 razy odmow? autoryzacji na has?o, po trzecim blokuj? wi?c
    > czmychn??em i czekam do jutra bo nie usmiecha mi si? wizyta w oddziale.

    czyli to nie tylko ja tak mam .. jak czesto ci sie to zdaza ?
    mi juz chyab z 5 raz od 4 misiecy . mimo ze jestem pewien ze podaje haslo ok
    (przekopiowane z notepada za druga proba)
    za 3 razem wchodzi, sie adrenalinka skacze mamaxa...

    oczywiscie w infolini traktuej mie jak jakas blondynke ..

    moze klienci lukasa z ekontem-pro sie odezwa jak czesto im sie cos takiego
    zdaza... to wysle jakies oficjalne pisemko ..

    DA_none

  • 8. Data: 2002-03-13 15:51:49
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik Slawomir Tobis <u...@I...tobis.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:a6nl23$bh7$...@n...onet.pl...
    > Czy wam też się tak potwornie ścierwi Lukas?

    Wszedłem bez problemu... ok. 16:30

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 9. Data: 2002-03-13 19:02:02
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

    Witam.

    > moze klienci lukasa z ekontem-pro sie odezwa jak czesto im sie cos
    takiego
    > zdaza... to wysle jakies oficjalne pisemko ..

    Mnie po ostatnich zmianach w Lukasie bardzo często dopiero za trzecim
    razem udaje się "wejść", mimo wpisywania właściwych danych.
    Wcześniej nic takiego się nie zdarzało.

    --
    Pozdrawiam.
    m@rkop

  • 10. Data: 2002-03-13 21:11:38
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl>

    Użytkownik "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    > Wszedłem bez problemu... ok. 16:30

    Wejść się da, gorzej z operacjami...
    Miałem przygotowany dość pracochłonny przelew i za Chiny Ludowe nie dało się
    go zatwierdzić. Cały czas sygnalizował błąd klucza, a potrzebował na to za
    każdym razem kilka minut (normalnie to nawet nie sekunda).

    --
    *****
    Pozdrawiam