  • 1. Data: 2002-03-13 13:40:04
    Temat: mBank coraz blizej Czestochowy :-)
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    na stronie mbanku w Wiadomościach
    aktualizacowanych: 13.03.2002 czytamy:

    /// mBank objął patronat nad drużyną piłki
    siatkowej Galaxia Starter mBank AZS Częstochowa,
    która od 1990r. sześciokrotnie zdobyła tytuł
    Mistrza Polski. W ten sposób mBank został
    mecenasem polskiej piłki siatkowej oraz rozpoczął
    kolejną sportową przygodę z najlepszymi.
    W dniach 16-17 marca br. po raz pierwszy w
    historii polskiej siatkówki Finał Pucharu Europy
    Top Teams Cup zostanie rozegrany w naszym kraju.
    ////

    Miejmy nadzieję że kondycja Galaxi bedzie lepsza
    niż pewnego banku z tego miasta a przygoda będzie
    naprawdę " z najlepszymi" :-))

    Sark

  • 2. Data: 2002-03-13 18:50:04
    Temat: Re: mBank coraz blizej Czestochowy :-)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    w TVP byl wlasnie skrot tego meczu i na trybunach przyczepiony wieeeelki
    banner BANK CZESTOCHOWA :)

  • 3. Data: 2002-03-16 20:45:44
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

    > w TVP byl wlasnie skrot tego meczu i na trybunach przyczepiony wieeeelki
    > banner BANK CZESTOCHOWA :)

    ale na koszulkach siatkarze maja napisane mbank !!
    jestem z cz-wy i bardzo sie z tego ciesze !!!
    bartek

  • 4. Data: 2002-03-16 21:04:29
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Miejmy nadzieję że kondycja Galaxi bedzie lepsza
    > niż pewnego banku z tego miasta a przygoda będzie
    > naprawdę " z najlepszymi" :-))

    niestety dzisiejszy mecz galaxia przegrala ;-(
    bartek

  • 5. Data: 2002-03-16 21:37:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > niestety dzisiejszy mecz galaxia przegrala ;-(
    > bartek

    hy hy - a jakby tak jeszcze bylo Inteligo Czarni Radom??? :)
    Oj mialbym rozterke ;)

  • 6. Data: 2002-03-19 21:45:26
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

    > hy hy - a jakby tak jeszcze bylo Inteligo Czarni Radom??? :)
    > Oj mialbym rozterke ;)

    w niedziel bylo lepiej - wygrali mecz i zajeli 3 miejsce w turnieju
    b.