  • 1. Data: 2002-03-13 13:57:44
    Temat: jako bank da debet?
    Od: "Iwcia PL" <i...@m...gdynia.pl>

    Hej pl-biznes-banki
    Czy może orientujecie się, czy w tej chwili któryś z banków oferuje
    udostępnienie kredytu odnawialnego na podstawie historii rachunku z innego
    banku, dając bez sprawdzania dochodów taką samą wielkość? Kiedyś bodajże
    taką promocję miał Lukas ale to chyba przeszłość... mam debet w pkobp
    niestety pół roku temu nieopatrznie dwa razy przekroczyłam - o małą kwotę i
    na krótko - kwotę limitu... nie jestem pewna czy mi teraz nie powiedzą
    "koniec pieśni"... a niestety moje zdolności kredytowe w tak zwanym
    międzyczasie się zmniejszyły i nie dostanę już tak wysokiego debetu....(oj
    głupia ja głupia :(((
    Pewnie tak się nie da zrobić, ale co szkodzi zapytać...

    Pa
    iwcia PL

  • 2. Data: 2002-03-14 13:25:47
    Temat: Re: jako bank da debet?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Multibank

  • 3. Data: 2002-03-16 09:19:02
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 14 Mar 2002 14:25:47 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Multibank

    ej, Amra czytaj uwaznie :-)

[...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    " a niestety moje zdolności kredytowe w tak zwanym
    międzyczasie się zmniejszyły i nie dostanę już tak wysokiego debetu."
    ^^^^^^^^^^^^^^^

    Dla Multi kluczowe sa wplywy i operacje na rachunku, z ktorego
    historia jest przedstawiana.
    Tez nie slyszalem, zeby w obecnej chwili jakis bank dawal debet w tej
    samej wysokosci co u poprzednika tylko za przeniesienie rachunku, bez
    weryfikacji obecnej zdolnosci kredytowej wnioskodawcy.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-03-16 10:51:27
    Od: "Piotrek" <m...@w...pl>

> [...]
    > samej wysokosci co u poprzednika tylko za przeniesienie rachunku, bez
    > weryfikacji obecnej zdolnosci kredytowej wnioskodawcy.

    A przypadkiem LUKAS nie daje czegos takiego?

    Piotrek