    From: DA_none <d...@e...webmedia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas jakby padniety (?)
    Date: Wed, 13 Mar 2002 15:38:10 +0000 (UTC)

    ToGa <t...@p...fm> wrote:

    > Rano dosta?em 2 razy odmow? autoryzacji na has?o, po trzecim blokuj? wi?c
    > czmychn??em i czekam do jutra bo nie usmiecha mi si? wizyta w oddziale.

    czyli to nie tylko ja tak mam .. jak czesto ci sie to zdaza ?
    mi juz chyab z 5 raz od 4 misiecy . mimo ze jestem pewien ze podaje haslo ok
    (przekopiowane z notepada za druga proba)
    za 3 razem wchodzi, sie adrenalinka skacze mamaxa...

    oczywiscie w infolini traktuej mie jak jakas blondynke ..

    moze klienci lukasa z ekontem-pro sie odezwa jak czesto im sie cos takiego
    zdaza... to wysle jakies oficjalne pisemko ..

    DA_none