  • 1. Data: 2002-03-13 11:30:39
    Temat: Re: PeKaO SA - token
    Od: Pet <a...@p...com>

    po zablokowaniu konta (rozsynchronizowany token) 7 marca nowy token
    byl do odbioru w placowce posredniczacej 12 marca. Wywiazali sie z
    obietnicy:)

    pozd
    Pet

  • 2. Data: 2002-03-14 08:08:04
    Od: Marek Waszcz <m...@p...com>

    On Wed, 13 Mar 2002 12:30:39 +0100, Pet <a...@p...com> wrote:

    >po zablokowaniu konta (rozsynchronizowany token) 7 marca nowy token
    >byl do odbioru w placowce posredniczacej 12 marca. Wywiazali sie z
> [...]

    Ja zglaszalem 8 marca. Wczoraj (sroda) dzwoniłem do nich. Sprawdzali przez 20
    min i powiedzieli, ze dzisiaj wyslali (chyba adresowali jak dzwoniłem). Moze
    bedzie w piatek. Nie wywiazali sie z obietnicy.
    pozd Marek