  • 11. Data: 2002-03-13 23:40:06
    Temat: Re: Lukas jakby padniety (?)
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    > Mnie po ostatnich zmianach w Lukasie bardzo często dopiero za trzecim
    > razem udaje się "wejść", mimo wpisywania właściwych danych.
    > Wcześniej nic takiego się nie zdarzało.

    Mi tez nie. Ale ostatnio rzeczywiscie pare razy moglem wejsc dopiero za
    trzecim razem. Wyglada na to, ze problem jest wspolny dla e-konta i e-konta
    pro.

  • 12. Data: 2002-03-14 08:16:06
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl>

    Użytkownik "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl> napisał w
    wiadomości news:a6ofhh$p8n$1@news.onet.pl...

    > Wejść się da, gorzej z operacjami...

    Dzisiaj działa już normalnie.

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2002-03-14 08:46:10
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Podwyższenie limitu tylko jeśli masz regularne wpływy przez min. 3 miesiące
    > ale tak aby w każdym miesiącu był wpływ pensji na konto. Jeśłi wój
    > pracodawca przele raz pensję np. 01.04 a potem 30.04 za kolejny miesiąc to
    > wg. Lukasa ciągłosci wpłat nie ma, no i podwyższenia też nie zobaczysz.

    O... to ciekawe co napisałeś.
    Moze ten drobny szczegół wpłaywa na ilość negatywnych postów dotyczących tego
    banku i pożyczek ?
    Hmm...
    Grzegorz