  • 1. Data: 2007-06-12 15:39:47
    Temat: [Lukas] i Neste - normalne?
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Witam,
    czy normalna jest procedura banku: tankuję na Neste 6.06 - deklaruję kwotę
    maksymalną jako 200 zł - udało się zatankować za 175 zł. Karta Lukas Banku.
    Na koncie zostaje zablokowana kwota 200 zł - normalne (w innych bankach
    dzieje się tak samo). Wczoraj patrzę - jest na koncie zaksięgowana
    transakcja na 175 zł - ale 200 wisi dalej zablokowane (czyli na koncie mam
    niedostępne 375 zł!!!)- to chyba nie jest normalne - wg mnie te 175zł
    powinno być w momencie rozliczenia wzięte z 200 a pozostała kwota
    odblokowana - mylę się? Napisałem do banku - stwierdzili: "W tym przypadku
    proszę o kontakt z siecią NESTE, ponieważ na właśnie taka kwotę do Banku
    została dostarczona informacja i próbie wykonania operacji."

    Chyba czas poszukać innego banku...

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 2. Data: 2007-06-12 21:34:20
    Temat: Re: [Lukas] i Neste - normalne?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 17:39:47 +0200, Danny napisał(a):
    [...\

    > Chyba czas poszukać innego banku...

    Czas tankować gdzie indziej :), Neste znane jest z tego że wyczynia cuda
    z autoryzacjami. Jakiś czas temu niektórzy (w tym i ja) mieli tak, że
    autoryzowana była kwota maksymalna, a potem różnicę między max a tym co
    zatankowałeś.

    Więc kiedy ktoś wbił 100zł, a zatankował za 10zł, miał w sumie 190zł
    autoryzacji.

    p. m.

  • 3. Data: 2007-06-12 22:08:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Więc kiedy ktoś wbił 100zł, a zatankował za 10zł, miał w sumie 190zł
    > autoryzacji.
    >
    > p. m.

    tak bylo kiedys i juz dawno tej niedogodnosci nie ma...
    caly czas tam tankuje, place citkiem i blokady oraz obciazenia sa na
    wlasciwe kwoty, calosc rozliczona w kilka dni

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-06-12 23:19:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 13 Jun 2007 00:08:17 +0200, RobertS napisał(a):

    > tak bylo kiedys i juz dawno tej niedogodnosci nie ma... caly czas tam
    > tankuje, place citkiem i blokady oraz obciazenia sa na wlasciwe kwoty,
    > calosc rozliczona w kilka dni

    Jak widać jednak coś jest. Wątpię żeby to była wina banku.

    p. m.

  • 5. Data: 2007-06-13 05:31:06
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 12 Jun 2007 21:34:20 +0000 (UTC), mvoicem <m...@g...com>
    wrote:

> [...]
    >z autoryzacjami. Jakiś czas temu niektórzy (w tym i ja) mieli tak, że
    >autoryzowana była kwota maksymalna, a potem różnicę między max a tym co
    Ja uzywam neste w polaczeniu z BPH ;) - blokada jest na kwote
    deklarowana, ale srednio co drugi dzien blokada pojawia sie a
    nastepnego dnia znika - az do rozliczenia.

    Czasem blokada nie pojawia sie wcale.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2007-06-13 05:59:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jak widać jednak coś jest. Wątpię żeby to była wina banku.
    >
    > p. m.

    z Neste problem jest tylko jeden, było tam najtaniej i mozna bylo (w
    Wawie) w ciemno pojechac i benzyna byla najtansza, ale od jakiegos czasu
    juz tak nie jest...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-06-13 06:27:05
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > z Neste problem jest tylko jeden, było tam najtaniej i mozna bylo (w
    > Wawie) w ciemno pojechac i benzyna byla najtansza, ale od jakiegos czasu
    > juz tak nie jest...

    A u mnie w Bydgoszczy wciąż tak jest, chyba że liczyć stacje marketowe, na
    których czasem jest 3-4 grosze taniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2007-06-13 06:32:07
    Od: robbi <r...@n...com>

    Danny napisał(a):
> [...]
    > proszę o kontakt z siecią NESTE, ponieważ na właśnie taka kwotę do Banku
    > została dostarczona informacja i próbie wykonania operacji."

    Karty Multi - na blokadach najpierw kwota ktora wbilem na stacji a potem
    korekta od neste na roznice ktorej nie wlalem, na drugi dzien na
    koncie zaksiegowane tylko to co trafilo do baku. Tankuje wieczorami.

    --
    pzdr
    robbi

  • 9. Data: 2007-06-13 06:36:21
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 13 Jun 2007 07:31:06 +0200, WAM napisał(a):

    > Ja uzywam neste w polaczeniu z BPH ;) - blokada jest na kwote
    > deklarowana, ale srednio co drugi dzien blokada pojawia sie a nastepnego
    > dnia znika - az do rozliczenia.
    >
    > Czasem blokada nie pojawia sie wcale.

    Właśnie, średnio co drugi dzień, czasem .... Myślę że to Neste ma coś
    losowo popsute z zakładaniem blokad (mniej popsute niż kiedyś) niż bank.

    Aż sobie przypomnę PIN do KK i pojadę zatankować na Neste, żeby sobie
    przypomnieć jak to jest w praktyce :D

    p. m.

  • 10. Data: 2007-06-14 07:07:23
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    RobertS napisał(a):

    > tak bylo kiedys i juz dawno tej niedogodnosci nie ma...
    > caly czas tam tankuje, place citkiem i blokady oraz obciazenia sa na
    > wlasciwe kwoty, calosc rozliczona w kilka dni

    Potwierdzam. Płacę tak kilkoma kartami (Multibank, Raiffeisenbank Visa Nova
    i ING MasterCard) i bez problemu. Typuję winę banku

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098