  • 1. Data: 2007-06-12 12:05:26
    Temat: Pekao SA - dluza historia online i transakcje kartowe
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    Chyba jeszcze nikt nie napisal o nwych feature'ach Pekao24. Cytuje:

    "Z przyjemnością informujemy, że teraz w Pekao24 można przeglądać dłuższą
    historię rachunków, a wyciągi pobierać online!

    Wyciągi elektroniczne
    To nowa funkcja umożliwiająca przeglądanie wyciągów z rachunków bieżących
    oraz lokat za 12 miesięcy wstecz, a w przypadku kart płatniczych od 9.05.br.
    Wyciągi elektroniczne zawierają identyczny zakres informacji jak wyciągi
    papierowe.

    Historia rachunków
    Umożliwia przeglądanie historii rachunków bieżących oraz lokat za dłuższy
    niż dotychczas okres - do 12 miesięcy wstecz.

    Historia kart płatniczych
    Teraz w Pekao24 można sprawdzić również historię operacji dokonanych kartami
    płatniczymi! Jest ona dostępna od 9.05.br. "

    Czyli jednak niemozliwe stalo sie mozliwe :) Ale blokad nadal nie widac :)

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 2. Data: 2007-06-12 12:31:01
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    darnok pisze:

    > Historia rachunków
    > Umożliwia przeglądanie historii rachunków bieżących oraz lokat za
    > dłuższy niż dotychczas okres - do 12 miesięcy wstecz.

    Wspaniałe osiągnięcie! (jak na ten bank ;>)
    BTW wie ktoś może, jak to jest w innych bankach?
    W mBanku widzę historię od otwarcia rachunku (czyli
    od 2002 roku), w Fortisie tak samo (aczkolwiek tam
    mam konto dopiero nieco ponad rok).

    ch.

  • 3. Data: 2007-06-12 13:16:10
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 14:31:01 +0200, LPoD napisał(a):

> [...]
    > W mBanku widzę historię od otwarcia rachunku (czyli
    > od 2002 roku), w Fortisie tak samo (aczkolwiek tam

    W Multi i BPH o ile dobrze pamiętam, też widziałem historię od
    początku założenia konta (2-3 lata)

  • 4. Data: 2007-06-12 13:48:13
    Od: "witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> napisał w wiadomości

> [...]
    > W mBanku widzę historię od otwarcia rachunku (czyli
    > od 2002 roku), w Fortisie tak samo (aczkolwiek tam

    Lukas też ma historię "od początku świata", czyli w moim przypadku ponad 5
    lat.

    Witek

  • 5. Data: 2007-06-12 14:05:47
    Od: SirMike <s...@F...onet.pl>

    > Wspaniałe osiągnięcie! (jak na ten bank ;>)
    > BTW wie ktoś może, jak to jest w innych bankach?

    W PKOBP i w Inteligo mam to samo od poczatku istnienia konta :)

    --
    SirMike - http://www.sirmike.org

    C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but
    when you do, it blows away your whole leg. - Bjarne Stroustrup

  • 6. Data: 2007-06-12 14:14:03
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > W mBanku widzę historię od otwarcia rachunku (czyli
    > od 2002 roku), w Fortisie tak samo (aczkolwiek tam

    A ja dzisiaj sprawdzałem w BZWBK i historia jest tylko z 2007 r.

    Tomek

  • 7. Data: 2007-06-12 14:15:54
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1jx6zz2qn73kx$.1kjcicwr9q6se$.dlg@40tude.net, *SirMike* wrote:

    > W PKOBP i w Inteligo mam to samo od poczatku istnienia konta :)

    W PKOBP masz historie od momentu uruchomienia PKOInteligo. Nie wczesniej -
    nawet jak konto 20 lat istnialo :)

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 8. Data: 2007-06-12 19:45:28
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 16:15:54 +0200, darnok napisał(a):

    > W PKOBP masz historie od momentu uruchomienia PKOInteligo. Nie wczesniej -
    > nawet jak konto 20 lat istnialo :)

    Nie prawda, w PKOBP Inteligo historia do 12 miesięcy wstecz

    W "starym" Inteligo (poniemieckim) od początku

  • 9. Data: 2007-06-12 19:45:35
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 12 Jun 2007 14:31:01 +0200, LPoD wrote:

    > BTW wie ktoś może, jak to jest w innych bankach?
    > W mBanku widzę historię od otwarcia rachunku (czyli
    > od 2002 roku)

    mBank oficjalnie udostępnia 5 lat wstecz, nieoficjalnie również starsze
    dane.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 10. Data: 2007-06-12 20:17:32
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    quwert napisał(a):

    > Nie prawda, w PKOBP Inteligo historia do 12 miesięcy wstecz

    Ale najdalej od dnia uruchomienia dostępu PKO Inteligo.