  • 1. Data: 2007-06-12 16:44:28
    Temat: Jak wykorzystac KK Citi ?
    Od: "Majka" <m...@o...pl>

    Pytania osoby, która posiądzie kartę kredytową po raz pierwszy:

    Jak ją wykorzystać najlepiej, poza normalnymi płatnościami, skrobaniem szyb
    samochodu zimą i podarowaniem dziecku do piskownicy?

    Jak robi się chwalone na grupie przelewy z karty kredytowej Citi?
    Jak zapłacić nią czynsz?
    Przez internet, czy jeszcze inaczej?
    Można nią płacić za prąd, gaz? Za co jeszcze?
    Do czego jeszcze można ją wykorzystać i zyskać na tym, co jest wygodne?

    Wiem już o ubezpieczeniach i płatnych dodatkach, wszystko wyłączone.
    (Zamówiona karta to srebrna MC)

    Maja

  • 2. Data: 2007-06-12 16:54:43
    Temat: Re: Jak wykorzystac KK Citi ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Majka napisał(a):
    > Do czego jeszcze można ją wykorzystać i zyskać na tym, co jest wygodne?

    Rozlozenie dowolnego zakupu na raty, bez przedstawiania zadnych
    zaswiadczen itp. Korzystne oprocentowanie, brak prowizji. Dodatkowo taki
    sam trik mozna zrobic wyplacajac/przelewajac gotowke na swoj rachunek.
    Nie ma chyba lepszej oferty niz gotowkowy kredyt, udzielany bez prowizji
    i oprocentowany 9,99 %/rok.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2007-06-12 17:26:51
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Majka pisze:

    > Jak robi się chwalone na grupie przelewy z karty kredytowej Citi?
    > Jak zapłacić nią czynsz?
    > Przez internet, czy jeszcze inaczej?

    Tylko przez citiphone możesz definiować odbiorców a później już z
    poziomu www zlecasz przelewy (oczywiście może też przez citiphone tylko
    nie pamiętam czy to czasem płatne nie jest).

    > Można nią płacić za prąd, gaz? Za co jeszcze?

    Za każde inne rachunki o ile pamiętam za OC też można płacić.

    > Do czego jeszcze można ją wykorzystać i zyskać na tym, co jest wygodne?

    Masz dostęp do programu rabatowego - na stronie jest lista sklepów.
    Jeżeli jest jeszcze ta promocja to 6 kart dodatkowych jest dożywotnio za
    darmo. Jakbyś wzięła Citi-BP to mogłabyś zbierać punkty w systemie BP i
    wymieniać na nagrody, ale tam jest tylko Visa. Citi szykuje też karty z
    Plusem (program 5plus) i LOTem, więc może warto poczekać?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-06-12 19:28:30
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 12 Cze, 18:54, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > sam trik mozna zrobic wyplacajac/przelewajac gotowke na swoj rachunek.
    > Nie ma chyba lepszej oferty niz gotowkowy kredyt, udzielany bez prowizji

    Niestety jest.
    Polbank EFG. Prowizja 5% od transakcji rozkładanej na raty. Efektywne
    oprocentowanie około 9% a nie 18% jak wychodzi w Citi przy tym
    rewelacyjnym 9,99%. Dałem się raz naciąć na tą rewelkę Citka, ale w
    wariancie 6,99% i nigdy więcej się im nie dam. Citek tylko w ramach GP.

  • 5. Data: 2007-06-12 19:34:14
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 12.06.2007 k...@g...pl <k...@g...pl>
    napisał/a:
> [...]
    > rewelacyjnym 9,99%. Dałem się raz naciąć na tą rewelkę Citka, ale w
    > wariancie 6,99% i nigdy więcej się im nie dam. Citek tylko w ramach GP.

    A skąd się wzięło to większe oprocentowanie?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 6. Data: 2007-06-12 19:37:37
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    > Nie ma chyba lepszej oferty niz gotowkowy kredyt, udzielany bez prowizji
    > i oprocentowany 9,99 %/rok.

    Jak Ci to wyszło

    Rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi od ok.
    25% do _47%_

  • 7. Data: 2007-06-12 19:41:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    quwert napisał(a):
    > Rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi od ok.
    > 25% do _47%_

    47 % ? :) Liczylem na jakims netowym kalkulatorze i wyszlo jakies 11 %.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2007-06-12 19:47:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:f4msv5$db6$2@news.onet.pl...

    > 47 % ? :) Liczylem na jakims netowym kalkulatorze i wyszlo jakies 11 %.

    Jak przyjmujesz, ze rozkladasz na raty 8000, a koszt karty Platinum to
    700PLN.... moze tyle wyjsc. Gdybye policzyc, ze rozkladasz na raty 800 PLN
    wyszloby jeszcze wyzsze ;).

    MK

  • 9. Data: 2007-06-12 19:49:08
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 21:41:56 +0200, Mithos napisał(a):

    > 47 % ? :) Liczylem na jakims netowym kalkulatorze i wyszlo jakies 11 %.

    Nie liczyłem, spisałem z materiałów informacyjnych jakie
    dostałem do karty

  • 10. Data: 2007-06-12 20:03:59
    Od: yayco <y...@n...pl>

    MK pisze:

    > Jak przyjmujesz, ze rozkladasz na raty 8000, a koszt karty Platinum to
    > 700PLN.... moze tyle wyjsc. Gdybye policzyc, ze rozkladasz na raty 800
    > PLN wyszloby jeszcze wyzsze ;).
    >
    > MK

    Tylko dlaczego mam płacić za taką szarą kartę, co to oni dają za darmo?
    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****