  • 11. Data: 2007-06-14 07:08:16
    Temat: Re: [Lukas] i Neste - normalne?
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    RobertS napisał(a):

    > z Neste problem jest tylko jeden, było tam najtaniej i mozna bylo (w
    > Wawie) w ciemno pojechac i benzyna byla najtansza, ale od jakiegos czasu
    > juz tak nie jest...

    Dziwne. W Katowicach cały czas są najtańsi a to przecież siec stacji. Taka
    sama cena powinna być na każdej stacji tej sieci

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 12. Data: 2007-06-14 07:14:02
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Dziwne. W Katowicach cały czas są najtańsi a to przecież siec stacji. Taka
    > sama cena powinna być na każdej stacji tej sieci

    U mnie na dwóch stacjach Neste często cena była inna, ale ostatnio
    rzeczywiście jest już ta sama.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 13. Data: 2007-06-14 07:35:33
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.06.2007 Markus Sprungk <m...@g...com> napisał/a:

    > Dziwne. W Katowicach cały czas są najtańsi a to przecież siec stacji. Taka
    > sama cena powinna być na każdej stacji tej sieci

    Skąd ten dziwny pomysł? Czy na każdej stacji PKN Orlen jest ta sama cena
    benzyny? A to przecież sieć stacji. ;-)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 14. Data: 2007-06-14 08:01:05
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Samotnik napisał(a):

    > Skąd ten dziwny pomysł? Czy na każdej stacji PKN Orlen jest ta sama cena
    > benzyny? A to przecież sieć stacji. ;-)

    Neste reklamuje, że "jedna cena w całym mieście"... W GOPie to chyba
    całego regionu dotyczy, bo - z tego co widziałem - ceny są takie same.

    Co nie znaczy, że jest najtaniej. st1 potrafi mieć taniej (nowa sieć
    samoobsługowych stacji ze Skandynawii), LOTOS (po zniżce 4 grosze), o
    marketówkach nie wspominając... Generalnie tankując na Neste nie można
    już zakładać, że tankuje się najtaniej...

  • 15. Data: 2007-06-14 08:25:02
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > z Neste problem jest tylko jeden, było tam najtaniej i mozna bylo (w
    > Wawie) w ciemno pojechac i benzyna byla najtansza, ale od jakiegos
    > czasu juz tak nie jest...

    Wiem, ze nie ta grupa, ale gdzie jest dzis tanio w Warszawie?
    Niedobrze mi sie robi, jak widze ceny na "zwyklych" stacjach...

    MJ

  • 16. Data: 2007-06-14 08:25:59
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Thu, 14 Jun 2007 09:07:23 +0200, Markus Sprungk napisał(a):

    > Potwierdzam. Płacę tak kilkoma kartami (Multibank, Raiffeisenbank Visa Nova
    > i ING MasterCard) i bez problemu. Typuję winę banku

    też mi się tak wydaje - zresztą ciekawe co by bank zrobił: założenie - jest
    na koncie 205 zł - blokuję 200 na poczet tankowania - dozwolone - są środki
    na koncie - tankuję za np. 150 zł - przychodzi czas rozliczenia i co? mam
    debet??? bo rozliczenie jest wcześniej niż zwolnienie blokady? płaciłem
    kiedyś na neste kartą mBanku i jak pamiętam nie było takich dziwact

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 17. Data: 2007-06-14 08:32:48
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Skąd ten dziwny pomysł? Czy na każdej stacji PKN Orlen jest ta sama cena
> [...]

    NESTE reklamowalo sie, ze na wszystkich stacjach (w Wawie) ta sama cena.
    Mogą przecież tak zrobić.

    Dzisiaj benzyna kosztuje tam 4,41zł (Wawa), ale ja ostatnio korzystam ze
    stacji JET na Modlinskiej. Jakie 5-7gr taniej na litrze. Oczywiście są
    jeszzce tanie stacje przy marketach, ale tam tankuje się przy okazji lub
    przejazdem.

    pozdr.
    RobertS

  • 18. Data: 2007-06-14 10:07:07
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Danny napisał(a):

> [...]
    > debet??? bo rozliczenie jest wcześniej niż zwolnienie blokady? płaciłem
    > kiedyś na neste kartą mBanku i jak pamiętam nie było takich dziwact

    Debet jest liczony od tego co zaksięgowane, a nie od tego co zablokowane.

    Przy okazji - tankuję na Neste od 1.5 roku i nie stwierdziłem żadnych
    dziwactw, poza jednym kiedyś (mbank): maksimum na 100, zatankowane 70,
    na koncie 1000 zł, blokady na 100 i na 30, środki dostępne 930. Czyli w
    porządku, tylko tak jakby ta druga blokada była na -30.

    Ciekawostka nr 2: Jak płacę kk money.pl (bzwbk), to blokada jest na
    pełną kwotę wpisaną przed tankowaniem. Jak płacę kartą inteligo albo
    mbank, to blokada jest na faktyczną kwotę zatankowania.

    Karol

  • 19. Data: 2007-06-14 11:09:09
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Thu, 14 Jun 2007 12:07:07 +0200, Karol S napisał(a):

    > Debet jest liczony od tego co zaksięgowane, a nie od tego co zablokowane.

    a jeśli nie mam linii kredytowej w koncie, karta bezdebetowa to co? środki
    na koncie są ponad ustanowioną blokadę

  • 20. Data: 2007-06-14 11:42:51
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Danny napisał(a):

    > a jeśli nie mam linii kredytowej w koncie, karta bezdebetowa to co? środki
    > na koncie są ponad ustanowioną blokadę

    Nic :) To tylko blokada. Środki zablokowane wciąż są na twoim koncie.
    Dopóki się nie wyksięgują nic się nie dzieje.

    Karol