  • 21. Data: 2007-06-14 12:16:09
    Temat: Re: [Lukas] i Neste - normalne?
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Thu, 14 Jun 2007 13:42:51 +0200, Karol S napisał(a):

    > Nic :) To tylko blokada. Środki zablokowane wciąż są na twoim koncie.
    > Dopóki się nie wyksięgują nic się nie dzieje.

    no dobra - blokada jest na 200 zł - ale jak pisałem w pierwszym poście -
    zaksięgowano w poniedziałek 175 zł a blokadę zlikwidowano o północy z
    wtorku na środę - a jeślibym miał na koncie 201 zł - to skąd by wzięli 175
    żeby zaksięgować je? wg mnie powinni rozliczyć z tej blokady - ale tak nie
    było.

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 22. Data: 2007-06-14 12:59:17
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Danny napisał(a):

> [...]
    > zaksięgowano w poniedziałek 175 zł a blokadę zlikwidowano o północy z
    > wtorku na środę - a jeślibym miał na koncie 201 zł - to skąd by wzięli 175

    Z salda księgowego, które jest niezależne od środków dostępnych na koncie.

    > wg mnie powinni rozliczyć z tej blokady - ale tak nie było.

    Powinno, ale najwyraźniej czasem coś szwankuje.

    Kolejno:
    Saldo 201 zł, blokada 0 zł, środki dostępne 201 zł
    Saldo 201 zł, blokada 200 zł, środki dostępne 1 zł
    Saldo 26 zł, blokada 200 zł, środki dostępne 0 zł (albo -174 zł, na
    jedno wychodzi)
    Saldo 26 zł, blokada 0 zł, środki dostępne 26 zł

    Debet liczy się od salda księgowego. Cały czas jest dodatnie.

    Karol

  • 23. Data: 2007-06-15 13:30:18
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    mi już blokada z tankowania na neste wisi od ponad miesiąca na karcie
    kredytowej allekarta BZWBK
    to wina neste (tankowałem 2 maja 2007) do dzisiaj blokada

    stacja w katowicach na średnicówce

    właśnie kończy mi się kasa na karcie
    ciekawe czy blokada zmniejsza saldo dostępnych środków ?

    Piotr