  • 1. Data: 2007-06-12 12:33:18
    Temat: Konto Prestiż24
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Dostałem ofertę takiego konta, przy czym pierwsze 6 miesięcy jest gratis.
    Prawdopodobnie dlatego, że od paru lat dosyć intensywnie korzystamy z żoną z
    ichnich kredytówek (innych kontaktów z bankiem brak).

    1. Czy ktoś wynegocjował całkowite zwolnienie z opłat za to konto ?
    2. Ewentualnie dużą obniżkę za opłatę miesięczną (50% lub więcej) ?
    3. Warto ewentualnie mieć to konto jako główne (obecnie mam w PekaosA
    EurokontoPlus)?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2007-06-12 13:13:07
    Temat: Re: Konto Prestiż24
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 14:33:18 +0200, Maciej Loret napisał(a):

> [...]
    > 2. Ewentualnie dużą obniżkę za opłatę miesięczną (50% lub więcej) ?
    > 3. Warto ewentualnie mieć to konto jako główne (obecnie mam w PekaosA

    Raczej wątpię żeby można było coś wynegocjować, lub całkowicie
    zostać zwolnionym z opłaty, to chyba nie ten bank. Z tego co kojarze to
    "Konto Prestiż24" wszystkie bankomaty i przelewy za darmo a w Pekao
    jakieś ubezpieczenia NNW, więc podlicz sobie co ci bardziej potrzebne i
    będziesz wiedział czy opłaca się migrować. Oczywiście dla testów
    możesz jak najbardziej skorzystać z tych darmowych 6 m-c skoro dają.

  • 3. Data: 2007-06-12 15:32:48
    Od: "ML" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Raczej wątpię żeby można było coś wynegocjować, lub całkowicie
    > zostać zwolnionym z opłaty, to chyba nie ten bank.

    No nic, spróbuję porozmawiać z doradcą.

    > Z tego co kojarze to
    > "Konto Prestiż24" wszystkie bankomaty i przelewy za darmo a w Pekao
    > jakieś ubezpieczenia NNW, więc podlicz sobie co ci bardziej potrzebne i
    > będziesz wiedział czy opłaca się migrować.

    Odnośnie BZWBK - tylko dwie w miesiącu, ale to i tak nie jest złe.
    Natomiast przy PekaoSA trzymają mnie zlecenia stałe, być może w BZWBK są
    podobnie zrealizowane?

    > Oczywiście dla testów
    > możesz jak najbardziej skorzystać z tych darmowych 6 m-c skoro dają.

    Szkoda mi czsau na takie zabawy...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2007-06-12 15:54:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > 2. Ewentualnie dużą obniżkę za opłatę miesięczną (50% lub więcej) ?
    > 3. Warto ewentualnie mieć to konto jako główne (obecnie mam w PekaosA

    na co ci konto prestiż? weź allekartę i konto będziesz miał zupełnie
    gratis, przelew zewn. 50gr
    funkcjonalnosc taka sama jak konta prestiz...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-06-12 15:59:17
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > na co ci konto prestiż? weź allekartę i konto będziesz miał zupełnie
    > gratis, przelew zewn. 50gr

    Już mam przelewy po 50gr.

    > funkcjonalnosc taka sama jak konta prestiz...

    Dwie darmowe wypłaty z dowolnego bankomatu?
    Jeszcze coś innego?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 6. Data: 2007-06-12 17:04:01
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Maciej Loret pisze:

    > Dwie darmowe wypłaty z dowolnego bankomatu?
    > Jeszcze coś innego?

    Visa Electron Prestiż za darmo, jakiś pakiet ubezpieczeń i rabaty.
    Kwestia na czym ci w sumie tak najbardziej zależy bo powiem szczerze są
    inne konta, które są tańsze/darmowe i oferują taka samą funkcjonalność
    oczywiście bez bajerów typu rabaty/ubezpieczenia.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 7. Data: 2007-06-12 17:14:06
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Visa Electron Prestiż za darmo, jakiś pakiet ubezpieczeń i rabaty.

    To samo jest w PekaoSA...

    > Kwestia na czym ci w sumie tak najbardziej zależy bo powiem szczerze są
    > inne konta, które są tańsze/darmowe i oferują taka samą funkcjonalność
    > oczywiście bez bajerów typu rabaty/ubezpieczenia.

    Jeśli miałbym w BZWBK to samo co w PekaoSA (albo więcej), ale taniej, to
    dlaczego się nie przeprowadzić?
    Co prawda bankomatów mniej, ale jeden (ten najważniejszy, bo blisko domu)
    zdecydowanie lepiej no i dwie tarnsakcje miesięcznie gratis - to by
    wystarczyło.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2007-06-12 17:34:12
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Maciej Loret pisze:

> [...]
    > Co prawda bankomatów mniej, ale jeden (ten najważniejszy, bo blisko domu)
    > zdecydowanie lepiej no i dwie tarnsakcje miesięcznie gratis - to by

    Jeżeli zależy Ci głównie na bankomatach to mBank/Multi ma wypłaty z
    BZWBK za darmo i całkiem niezłą funkcjonalność. Getin też ma wypłaty z
    BZWBK o ile dobrze pamiętam za darmo tylko, że tam się czeka i czeka na
    założenie konta popatrz w archiwum grupy. Z innych tanich/darmowych to
    Citione direct ma 1 wypłatę w miesiącu za darmo z każdego bankomatu a
    toyota bank ma 3 takie wypłaty. Z tego co wspominałeś chodzi Ci o PZ ale
    nie wiem jak to wygląda bo nigdy nie korzystałem - wole kontrolować ile
    mnie łupią i za co ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 9. Data: 2007-06-12 18:02:45
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Maciej Loret wrote:

    > Jeszcze coś innego?

    Fundusze Arki (jeżeli jesteś zainteresowany), widoczne w internecie.

  • 10. Data: 2007-06-12 18:22:03
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jeżeli zależy Ci głównie na bankomatach to mBank/Multi ma wypłaty z BZWBK
    > za darmo i całkiem niezłą funkcjonalność.

    Mam konta w mBanku. Jako skarbonka i łatwe utrzymywanie porządku na
    eMaxach+...

    > Z tego co wspominałeś chodzi Ci o PZ ale nie wiem jak to wygląda bo nigdy
    > nie korzystałem - wole kontrolować ile mnie łupią i za co ;)

    (po raz fefdziesiąty...) Nie PZ. PZ, to się nadaje do reklamy co najwyżej...
    Ja też kontroluję, ale na wyciągach. To wystarczy, a nie muszę pamiętać,
    komu, ile, kiedy... Wystarczy, że są środki na rachunku...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret