  • 1. Data: 2007-06-12 10:56:14
    Temat: [Millenet] Problemy z logowaniem
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    "Z powodu problemów komunikacyjnych operacja logowania do systemu Millenet nie
    zakończyła się pomyślnie. Prosimy spróbować ponownie. W przypadku powtarzającego
    się problemu prosimy o powiadomienie."

    Ktos ma jeszcze cos takiego ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-06-12 11:07:36
    Temat: Re: [Millenet] Problemy z logowaniem
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > nie zakończyła się pomyślnie. Prosimy spróbować ponownie. W przypadku
    > powtarzającego się problemu prosimy o powiadomienie."

    Ja się lognąłem beż żadnych problemów przed minutą.

    marekz

  • 3. Data: 2007-06-12 11:07:43
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    MarekZ wrote:
    > Ja się logn?łem beż żadnych problemów przed minut?.

    U mnie nadal nie dziala.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-06-12 15:29:07
    Od: "darek" <b...@h...pl>

    > U mnie nadal nie dziala.
    > Mithos

    U mnie również, raz udało mi się zalogować i zrobić przelew.
    darek

  • 5. Data: 2007-06-12 21:35:05
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 12:56:14 +0200, Mithos napisał(a):

> [...]
    > Millenet nie zakończyła się pomyślnie. Prosimy spróbować ponownie. W
    > przypadku powtarzającego się problemu prosimy o powiadomienie."

    Widzę że codziennie tak już będzie. Wczoraj miałem to samo :)

    p. m.