  • Data: 2003-08-07 11:50:18
    Temat: Re: Lukas - doladowanie POP'a
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A_Zet wrote:

    > [...]

    [ciach]

    > Bankomaty Euronetu w Katowicach, sprzed ok. 10 dni. Po wybraniu sieci
    > Idea - czarny ekran, pozniej ozywienie wraz z pytaniem bankomatu, czy

    W Lukasowym euronecie w Kołobrzegu w połowie lipca doładowywałem POPa
    żony - ekran był prawie czarny, bo ktoś IMHO spieprzył kolorystykę
    (granatowe litery na czarnym tle). W sobotę w Lublinie - ekran czarny
    (chyba ustawiony z mniejszym kontrastem). Doładeowałem w Pekao, kartą
    MC z tegoż banku, bo dla kart z KB menu nie zawierało opcji "Telefonia
    GSM".

    [ciach]

    Przemek