  • Data: 2003-08-08 08:08:31
    Temat: Re: Lukas - doladowanie POP'a
    Od: "david" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Poszukaj w jakims slowniku slowa "kontekst", zrozum znaczenie,
    > przeczytaj moja wypowiedz inicjujaca i bedziesz wiedzial, gdzie
    > pisalem, ze przez Internet ze strony Idei. Normalni rozmowcy licza
    > na inteligencje rozmowcy, nieprawdaz. Skoro narzekam na Idee,
    > to i uzasadniam to narzekanie. Ja nie pisalem w sposob ogolny a w
    > sposob szczegolny, co jak widac wielu rozmowcom utrudnia nadazanie
    > za tokiem myslenia, oni rozumuja tylko kawalkami zdan. Widac, ze
    > napisalem malo zrozumiale, skoro nie zrozumiales... Zatem
    > przepraszam i z mojej strony EOD.

    Ja Ci polecam pójść do pierwszej klasy podstawówki, tam małe dzieci uczą się
    literek i sposobów jak budować z nich wyrazy i całe zdania. Polecam Ci
    zawołać jakieś dziecko z piaskownicy i nich ci wytłumaczy co tak naprawdę
    napisałeś, bo widzę że sam masz trudności w zrozumieniu swoich słów. Wiesz,
    jest tu wiele osób które zrozumiało tak samo twoją wypowiedź, więc chyba to
    nie z naszym rozumowaniem jest coś nie tak tylko z twoim.

    pozdr
    david