  • Data: 2003-08-07 14:41:15
    Temat: Re: Lukas - doladowanie POP'a
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 7 Aug 2003 16:04:09 +0200, "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    napisał(a):

    >Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Kochaniutki. Euronet spierdolił soft bankomatów i ekrany z podmenu POP. I
    >dobrze o tym wie. Bo już nieraz ze mną w tej sprawie rozmawiali.
    >
    >Nota bene funkcja działa, a litery są _bardzo_ słabo widoczne, ale są...

    >Tak sobie to tłumacz. Powiem Ci które guziczki masz po kolei naciskać i
    >zobaczymy kto ma rację.

    Jak widze, jestes wnuczkiem tej babci z dowcipu, ktora sie skarzyla ze
    sasiedzi z naprzeciwka sieja zgorszenie publiczne. Na przytomne
    zaprzeczenie policjanta przyjmujacego jej skarge, ze niczego nie widac
    bo sasiedzi sa wyzej, ona uzyla podobnej Tobie argumentacji: ale jak
    sie wejdzie na szafe, to widac doskonale co oni wyprawiaja...

    OK, na przyszlosc bede nosil karteczke z porzadkiem guziczkow.
    Masz racje, dziala wszystko i gra. Jak choremu w plucach.

    I niech mi kto powie, ze Idea nie odwraca sie plecami do klientow.
    Okazuje sie, ze wiedza o sprawie, ze NIE MA PRAKTYCZNYCH
    mozliwosci doladowania przez NAJWIEKSZA siec bankomatow,
    a taki jeden bedzie mi prawil o pozytkach dobrego wychowania...
    Ze propagujac na swej stronie mozliwosc doladowania przez Internet
    wiadomo, ze kanal ten jest nieczynny, to w sposob bezczelny jak kelner
    z PRLu bedzie mnie odsylal do 'kolegi'.

    Ciekawe obyczaje, i jakze kulturalne. Co robic i jak sobie JA MAM dac
    rade - to wiem. Skoro poczuwasz sie do odpowiedzialnosci za chujowy
    stan informacji Idei, to skul uszy i przepros klienta, a nie pouczaj o
    jego braku kultury. Ani nie dyktuj co klient ma robic. Ja sobie rade
    dam i nic mi nie przeszkodzi wykpic bardzo paskudne, rodem z PRLu,
    obyczaje IDEI. To jest po prostu zwykly skandal tolerowac
    nieprawdziwe informacje na stronie internetowej, i bezczelnych
    smarkaczy w roli pouczaczy klientow, jakie maja naciskac guziki.
    W dodatku glupawych, gdyz gdy sie naucze jak malpa w kapieli naciskac
    guziki, to wedlug tych bzdurnych stwierdzen nie mam racji, gdyz
    m o z n a jednak w ten sposob zaladowac POPa. W bankomacie Euronetu.

    Kon by sie usmial.

    --
    Adek