  • Data: 2003-08-07 13:54:39
    Temat: Re: Lukas - doladowanie POP'a
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 7 Aug 2003 13:40:38 +0200, "Glenn" <g...@g...pl>
    napisał(a):

    >Czy uważasz, że "przez internet" oznacza li tylko przez stronę idei ? I jak
    >tam się nie da, to znaczy, że cały internet "padł" :-))) Ciekawy pogląd.
    >Coś ograniczony jest ten Twój "internet" :-)))))

    Cos ograniczona jest Twoja zdolnosc rozumienia slowa pisanego - bez
    zadnych cydzyslowow.

    Ja NIE pisalem, ze nie mozna przez Internet: ja p i s a l e m ze
    Idea odwraca sie plecami do klienta, co uzasadnilem dowodnie (bo nie
    lubie w odroznieniu od wielu plesc co mi sie wydaje...) ze brak jest
    mozliwosci doladowania przez Internet (dla kumatych - ze strony Idei,
    gdyz to ona sie o d w r a c a itd).

    Ja NIE pisalem, ze padl caly internet ani jego kawalek.

    Gdy mleko Ci spod nosa zastapi jakis slad zarostu a zaczniesz rozumiec
    sens slowa pisanego a nie tylko znajomosc skladania liter w wyrazy,
    wowczas bedziemy mogli serio porozmawiac - mnie sie nie chce prowadzic
    gowniarskich dyskusji.

    Zegnam Cie drogi Glenie.

    --
    Adek