  • Data: 2003-08-07 14:04:09
    Temat: Re: Lukas - doladowanie POP'a
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fl94jvc40bun6788u97jp79188vgjnkbgi@4ax.com...

    > Bankomaty Euronetu w Katowicach, sprzed ok. 10 dni. Po wybraniu sieci
    > Idea - czarny ekran, pozniej ozywienie wraz z pytaniem bankomatu, czy

    Kochaniutki. Euronet spierdolił soft bankomatów i ekrany z podmenu POP. I
    dobrze o tym wie. Bo już nieraz ze mną w tej sprawie rozmawiali.

    Nota bene funkcja działa, a litery są _bardzo_ słabo widoczne, ale są...

    > ma mi dac jeszcze czas na transakcje. Dla sprawdzenia, czy to moze
    > wina bankomatu, czy moze karty, sprawdzalem na dwie pozostale sieci.
    > Wszystko OK. Zatem zablokowana mozliwosc oplaty programowo a nie wina
    > sprzetu.

    Tak sobie to tłumacz. Powiem Ci które guziczki masz po kolei naciskać i
    zobaczymy kto ma rację.

    Poza tym. Euronet to nie jedyna siec bankomatów obsługujących doładowania
    Idea POP. Pekao SA, BZWBK, LG Petro. Mało?

    > Salon Idei w Katowicach przy ul. Granicznej. Idz, sprawdz, a potem
    > pisz te glupstwa, ktore Ci mamusia co dzien mowi. Nie powtarzaj glosno
    > rozmowek mamusinych.

    Kultury to by Ci się przydało. Oj serio.

    A POPkarty kupić nie mogłeś płacąc kartą ?

    Poza tym sprawę już wyjaśniam.

    > Tu juz nie wiesz, niestety...

    No powiedz mi co to jest 'kanał internetowy' w Idei...

    > W pierwszym wierszu wiedziales, co to znaczy "poprzez internet".

    Przez bramkę Citi na idea.pl. Lub przez dziesiątki innych serwisów.

    > W ostatnim juz i sie skonczylo rozumienie wlasnego rozumienia.
    > I jak z takim kims prowadzic dyskusje???

    Jakie ambitne teksty.

    > W tej chwili pozownie sprawdzilem, okazuje sie, ze Panowie zupelnie
    > nie wiedza o czym pisza... Prosze zatem sprawdzic samemu.
    >
    > http://www.idea.pl/portal/map/map/pop_pay?id=15909
    > I kliknac na link "Doładuj konto POP przez internet. "

    A Ty ze zrozumieniem potrafisz czytać ? W pierwszy poście przyznałem rację,
    że bramka na idea.pl NIE działa. Czytać nie nauczyli ?

    Ale ponownie stwierdzam, że istnieją dziesiątki innych serwisów tego typu.
    Nawet da się kupić taniej.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara; www.telefon.gsm.pl