  • Data: 2003-08-07 22:00:35
    Temat: Re: Lukas - doladowanie POP'a
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:12o4jv8mmnnvia7rt1tjq3frc3ck2s7vaf@4ax.com...

    > I niech mi kto powie, ze Idea nie odwraca sie plecami do klientow.

    Rozumiesz, że wina leży po stronie Euronetu ? Czy zbyt ciężko pojąć.
    Staram się mówić o konkretach. Ale niestety na wiele to się nie zdaje.

    > Okazuje sie, ze wiedza o sprawie, ze NIE MA PRAKTYCZNYCH
    > mozliwosci doladowania przez NAJWIEKSZA siec bankomatow,

    Tak. Ale zmiana software'u w takiej sieci bankomatów nie jest zajęciem na
    jeden wieczór.

    > Ciekawe obyczaje, i jakze kulturalne. Co robic i jak sobie JA MAM dac
    > rade - to wiem.

    To skoro dajesz sobie radę to nie wiem na cholerę piszesz cokolwiek.

    > Skoro poczuwasz sie do odpowiedzialnosci za chujowy
    > stan informacji Idei, to skul uszy i przepros klienta,

    Od przepraszania klienta jest BOK i jego działy, na przykład dział
    reklamacji. Weź się tam wyżal, może dostaniesz piątaka na otarcie łez.

    Poza tym nie widzę 'chujowego' stanu informacji Idei w kwestii o której
    mówisz.

    > a nie pouczaj o
    > jego braku kultury.

    A to fakt jest. Niezaprzeczalny.

    > Ani nie dyktuj co klient ma robic.

    Napisałeś to Ci odpowiedziałem. Nie chcesz konstruktywnych odpowiedzi to nie
    pisz. Chcesz się wyżalić, zapraszam na Skierniewicką. Przyjdź sobie pod
    biurowiec i możesz się drzeć do woli... Póki ochrona nie zwinie...

    > Ja sobie rade
    > dam

    No to spadaj. Hasta la vista.

    > i nic mi nie przeszkodzi wykpic bardzo paskudne, rodem z PRLu,
    > obyczaje IDEI. To jest po prostu zwykly skandal tolerowac
    > nieprawdziwe informacje na stronie internetowej, i bezczelnych

    Gdzie są te nieprawdziwe informacje ???

    > smarkaczy w roli pouczaczy klientow, jakie maja naciskac guziki.

    Ciągle staram się kulturalnie. Metodę 'z guziczkami' opisałem po to aby
    unaocznić Ci, gdzie leży błąd. I tylko po to.

    > W dodatku glupawych, gdyz gdy sie naucze jak malpa w kapieli naciskac
    > guziki, to wedlug tych bzdurnych stwierdzen nie mam racji, gdyz
    > m o z n a jednak w ten sposob zaladowac POPa.

    Zapraszam też do okulisty. Bo ekran jest bardzo ciemny, ale napisy _są_
    widoczne, tak, że i mnie i kilku osobom znajomych po trudnościach udało się
    tego POPa doładować.

    > Kon by sie usmial.

    Panie A Zet. Jest Pan zerem.

    [nie mogłem inaczej :-)]