  • Data: 2003-08-07 14:05:12
    Temat: Re: Lukas - doladowanie POP'a
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A_Zet wrote:

    > Cos ograniczona jest Twoja zdolnosc rozumienia slowa pisanego - bez
    > zadnych cydzyslowow.

    Przeczytaj jeszcze raz swoje wypociny.

    > Ja NIE pisalem, ze nie mozna przez Internet: ja p i s a l e m ze
    > Idea odwraca sie plecami do klienta, co uzasadnilem dowodnie (bo nie
    > lubie w odroznieniu od wielu plesc co mi sie wydaje...) ze brak jest
    > mozliwosci doladowania przez Internet (dla kumatych - ze strony Idei,
    > gdyz to ona sie o d w r a c a itd).

    Pleciesz właśnie co Ci się wydaje. Jeszcze raz przeczytaj wątek. Tym razem
    na głos - może za Twoich czasów tak uczono w szkołach i Ci to pomoże.

    > Gdy mleko Ci spod nosa zastapi jakis slad zarostu a zaczniesz rozumiec
    > sens slowa pisanego a nie tylko znajomosc skladania liter w wyrazy,
    > wowczas bedziemy mogli serio porozmawiac - mnie sie nie chce prowadzic
    > gowniarskich dyskusji.
    >
    > Zegnam Cie drogi Glenie.

    Problem z czytaniem masz widoczny, bo już nawet płcie mylisz, z pisaniem też
    nie najlepiej, bo nawet prostego nicka poprawnie nie przepisałeś. EOT bo
    wycieczki ad personam to sobie do żony uskuteczniaj, o ile Cię toleruje.