    From: "david" <d...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas - doladowanie POP'a
    Date: Thu, 7 Aug 2003 11:41:52 +0200

    > Od dluzszego czasu nie mozna
    > doladowac poprzez internet,

    doładowałem sobie wczoraj więc może coś masz z netem ;)

    >od dluzszego czasu nie mozna doladowac
    > poprzez bankomat (a wiec majac konto w Lukasie i jego karte)

    brat doładowywał przez Euronet jakieś 4 dni temu

    > i co najciekawsze, tak ich ta nowoczesnosc zmogla ;-) ze nawet nie mozna
    > zaplacic karta platnicza na miejscu, w salunie, gdy sie chce doladowac
    > to konto.

    może się do salonu samochodowego wybrałeś, bo wracam właśnie z salonu Idei i
    pani powiedziała mi że można bez przeszkód

    > Nie musze dodawac, ze na interwencje mailowe dlaczego kanal
    > internetowy jest nieczynny, odpowiedz jest jakbym pisal na Berdyczow.

    w poniedziałek wysłałem maila w sprawie doładowania przez mTransfer i
    ilością naliczonych w ten sposób pkt. Profit (niestety nie ma gratis tak jak
    przez bankomat) - na odpowiedź czekałem do środy

    pozdr
    david