  • 11. Data: 2002-12-18 16:52:50
    Temat: Re: Które banki są naprawdę on-line?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "berdycz" <p...@b...pl> wrote in message
    news:atq83e$37v$1@news.tpi.pl...
    > Jak ING Bank Online nie jest OnLine, to ja się pytam który jest???
    > Bo nic nie działa tak "od razu" jak BSK

    Przecież przelewy między oddziałami ING nie chodzą np w niedzielę. I to jest
    online? :-)

    K. Kowalski

    PS. No chyba, że już chodzą :-)

  • 12. Data: 2002-12-18 17:23:07
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > To dodaj do tego KB24 :)

    i odejmij Fortis - teraz od poniedzialku mają być on-line
    operacje zrobione w oddziale natychmiast sa widoczne w internecie
    i na odwrót. Jak jest z platnoscią kartą, np VE z zutoryzacja tego jeszcze
    nie sprawdzilem a w informacji oczywiscie nie podają
    *** blad ***

  • 13. Data: 2002-12-18 20:28:03
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:atqcll$svi$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > Przecież przelewy między oddziałami ING nie chodzą np w niedzielę. I to jest
    > online? :-)

    A w którym banku chodzą?????
    Może w tych jednooddziałowych mbank, Inteligo....
    A to sukces:-)
    I coś naprawdę potrzebnego:-(

  • 14. Data: 2002-12-18 21:07:40
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A w którym banku chodzą?????
    > Może w tych jednooddziałowych mbank, Inteligo....
    > A to sukces:-)
    > I coś naprawdę potrzebnego:-(

    A we Citku - ale jestem dzis na nich ciety wiec chwilowo pozytywow o nich
    nie pisze ;)

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2002-12-19 07:47:56
    Od: "Dromader" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tan" <t...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    c...@p...onet.pl wrote:
    [...]
    > Takie prawdziwe on-line spotkałem w Inteligo, mBanku, BZWBK i Banku
    Śląskiego
    [...]
    BZ WBK jest częściowo ON-LINE ROR jest Ok. ale jak spłacam kartę z ROR-u to
    pieniądze na ROR znikają od razu ale na rachunku karty widzę to następnego
    dnia z datą oczywiście poprawną.

    Darek

  • 16. Data: 2002-12-19 08:50:06
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:atq7ik$5rk$1@news.onet.pl...

    > he? Prosze o (...)

    ... wyrozumialosc. Chyba bylem wczoraj trachniety i nie doczytalem, ze
    chodzi o ON-LINE kont internetowych.

    Ach te swieta, czlowiek zaczyna rozkojarzony chodzic.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 17. Data: 2002-12-19 08:52:25
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:atq7ik$5rk$1@news.onet.pl...

    > he? Prosze o (...)

    ... wyrozumialosc. Chyba bylem wczoraj trachniety i nie doczytalem, ze
    chodzi o ON-LINE kont z dostepem przez internet.

  • 18. Data: 2002-12-19 09:23:02
    Od: "Rafal Smigielski" <r...@b...pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zauważyłem że część banków, mimo obsługi konta przez Internet, nie daje
    > pełnej "on-line'owości" - stan konta aktualizowany jest raz dziennie, albo
    co
    > jakiś określony czas, ale nie non-stop. W szczególności jeśli się nie mylę
    > działają tak np. Fortisbank, Lukas czy Integrum.

    W szczególności zdecydowanie mylisz się w zakresie Integrum - każda
    zaksięgowana transakcje ma swoje odzwierciedlenie w saldzie rachunku jak i
    jego historii. Nie wiem na czym opierały sie Twoje przemyślenia ale napewno
    nie na faktach.

    > Takie prawdziwe on-line spotkałem w Inteligo, mBanku, BZWBK i Banku
    Śląskiego
    > i ... no właśnie jakie jeszcze inne banki mają taką miłą właściwość że
    operacje
    > są widoczne tuż po ich wykonaniu?

    Najwyraźniej nie wszystko jeszcze spotkałeś ;).

    RS

  • 19. Data: 2002-12-19 10:57:02
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > A w którym banku chodzą?????
    > Może w tych jednooddziałowych mbank, Inteligo....
    > A to sukces:-)
    > I coś naprawdę potrzebnego:-(

    W MultiBanku np chodzą - i co to klienta ma obchodzić, że wszystkie oddziały
    mają jeden numer rozliczniowy? Nie dyskutujemy chyba o tym co jest
    potrzebne, tylko co jeest online. A w ING było mi to kiedyś bardzo potrzebne
    właśnie w niedzielę i srogo się rozczarowałem (takie nawyki z handlobanku
    ;-).

    K. Kowalski

  • 20. Data: 2002-12-19 11:10:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" napisał:

    > W MultiBanku np chodzą - i co to klienta ma obchodzić, że wszystkie oddziały
    > mają jeden numer rozliczniowy? Nie dyskutujemy chyba o tym co jest
    > potrzebne, tylko co jeest online.

    Ale splata kk w multi (z konta) jest on-line i do tego ten on-line jest potrzebny
    ;-)))

    > A w ING było mi to kiedyś bardzo potrzebne
    > właśnie w niedzielę i srogo się rozczarowałem (takie nawyki z handlobanku
    > ;-).

    Eh, ostatnio robiac pozadki znalazlem MC handlo ;-))