  • 11. Data: 2002-07-02 08:39:25
    Temat: Re: Które VE wymagają PINu w PINpadach? (było: Wrocławski HIT a pinpady)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 2 Jul 2002 10:29:11 +0200, "Robert" <m...@w...pl>
    wrote:

    >Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:
    >
    >> Zalezy od ustawien banku wystawcy.
    >
    >To może dzielmy się doświadczeniami?

    To sie dzielcie, ja elektronami nie place :)

    >Ta wiedza przyda się posiadaczom kilku VE, bo będą mogli sobie wybrać
    >sposób potwierdzenia, który im bardziej odpowiada (podpis/PIN - ale nie
    >odgrzebujmy dyskusji, który bezpieczniejszy, bo było dużo).

    Nalezy jednak pamietac, ze sa mozliwe tez inne czyniki mogace
    spowodowac autoryzacje PINem. Wydaje mi sie (ale glowy nie dam), ze
    moze ja takze wymusic terminal rowniez dla transkacji bezgotowkowej
    (np. samoobslugowe stacje benzynowe)

    >Jak rozumiem, w obecnym układzie KK VC Lukasa nigdzie nie wymaga
    >potwierdzenia PINem przy transakcji bezgotówkowej?

    Z zastrzezeniem powyzej tak i dotyczy to chyba wszytkich kart
    wypuklych.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-07-02 08:42:55
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Prof_Ex <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Stacje paliw Neste (automaty) ;-)

    Co stacje paliw? Tam KK Lukasa wymaga PINu, tak? A jest rozliczana jako
    bezgotówkowa na pewno?

  • 13. Data: 2002-07-02 08:48:19
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Robert <m...@w...pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:afrp2u$bn0$...@t...icpnet.pl...

    > Co stacje paliw? Tam KK Lukasa wymaga PINu, tak? A jest rozliczana jako
    > bezgotówkowa na pewno?

    Tak.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 14. Data: 2002-07-02 16:26:02
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    VE z e.pkobp.pl wymaga PINu,
    VE z Millenium wymaga PINu

  • 15. Data: 2002-07-03 10:39:48
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl>

    > Wiemy już, że Inteligo nie wymaga obecnie PINu.
    > mBank?
    > Lukas?
    > inne?

    Sklep rzut beretem od mojego "siedliska":
    POS Polcardu:
    VE mBank - bez pinu,
    VE Lukas - z pinem,
    Maestro - z pinem (ale tak chyba jest wszedzie jezeli działa pinpad).

    Stacja "Shella" Białystok/Lubin (ostatni wyjazd :))
    POS (nie pamietam ŻubroBank albo Polcard):
    Maestra wszystkie z pinem,
    VE mBanku bez pinu.
    Jak się zainteresowałem czemu miły pan powiedział, że wszytskie VE są u
    nich autoryzowane, bez pinu (wyglądało na to, że wie co mówi).
    Nie miałem VE Lukasa coby sprawdzić :((
    Pozdr

    Ra-Ash