eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Jakies zmiany w e-kocie Fortisa!!!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2002-07-01 12:14:11
    Temat: Jakies zmiany w e-kocie Fortisa!!!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Narazie sie przedzieram:

    Zmiany w regulaminie e-konta - od 1 lipca 2002 r.!
    W związku ze zmianą zasad oprocentowania Dopuszczalnego limitu debetowego w
    e-koncie (e-Limitu) oraz wprowadzeniem do oferty Banku Pakietu Platynowego,
    modyfikacji ulega regulamin e-konta. Zmiany polegają na zastąpieniu w
    paragrafie 1, ust. 2, w definicji terminu "Konto osobiste" "Pakietu Złotego
    VIP" sformułowaniem "Pakiet Platynowy" oraz modyfikacji paragrafu 8 w ten
    sposób, że dodaje się nowy ustęp 12 dot. oprocentowania e-Limitu a numeracja
    pozostałych ust. tego paragrafu ulega przesunięciu.


    Regulamin e-konta w Fortis Bank Polska SA
    Działając na podstawie art. 109 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe
    (Dz.U. Nr 140, poz. 939 ze zm.) w związku z art. 384 kodeksu cywilnego
    Fortis Bank Polska SA z siedzibą w Warszawie wydaje "Regulamin e-konta w
    Fortis Bank Polska SA" o następującej treści:

    §1 Postanowienia ogólne
    Niniejszy Regulamin określa warunki otwierania i prowadzenia przez Fortis
    Bank Polska SA, rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego obsługiwanego przez
    system bankowości internetowej Pl@net, e-konta, służącego jego Posiadaczom
    do swobodnego dysponowania zgromadzonymi na e-koncie środkami pieniężnymi w
    złotych, w szczególności do ich przechowywania oraz przeprowadzania
    gotówkowych i bezgotówkowych rozliczeń pieniężnych nie związanych z
    prowadzoną działalnością gospodarczą.
    Przez użyte w regulaminie określenia należy rozumieć:
    Bank - Fortis Bank Polska SA,
    Dostępne saldo - środki zgromadzone na e-koncie powiększone o kwotę
    przyznanego a nie wykorzystanego e-Limitu,
    e-konto - rachunek bankowy w złotych o charakterze
    oszczędnościowo-rozliczeniowym prowadzony przez Bank dla jednego lub dwóch
    Posiadaczy (e-konto wspólne), którzy deklarują miesięczne wpływy na e-konto
    nie niższe niż określone w Zarządzeniu,
    e-Limit - dopuszczalny limit debetowy w e-koncie przyznawany Posiadaczom
    e-Pakietu,
    e-Pakiet - kompleksowa usługa bankowa skierowana do Posiadaczy e-konta,
    Jednostka Banku - oddział lub filia Banku,
    Karta bankowa - karta płatnicza wydana przez Bank,
    Klient - osoba fizyczna,
    Nierezydent - osoba fizyczna będąca nierezydentem w rozumieniu przepisów
    prawa dewizowego,
    Pl@net - system bankowości internetowej w Fortis Bank Polska SA,
    Posiadacz e-konta - osoba fizyczna, rezydent lub nierezydent, o pełnej
    zdolności do czynności prawnych, z którą Bank zawarł umowę e-konta. Dla
    e-konta wspólnego każdy ze współposiadaczy,
    Konto osobiste - Rachunek ROR, Rachunek Srebrny, Rachunek Złoty, Rachunek
    Platynowy lub e-konto,
    Rezydent - osoba fizyczna będąca rezydentem w rozumieniu przepisów prawa
    dewizowego,
    Taryfa prowizji i opłat - "Taryfa prowizji i opłat za czynności bankowe
    wykonywane na rzecz osób fizycznych (nie prowadzących działalności
    gospodarczej) w Fortis Bank Polska S.A."
    Wymagane wpływy/wymagana kwota - miesięczne wpływy na e-konto, w wysokości
    nie niższej niż minimalna kwota wpływów na e-konto określona w Zarządzeniu,
    Wniosek - wniosek o otwarcie e-konta w Fortis Bank Polska SA i udostępnienie
    systemu bankowości internetowej Pl@net,
    Zarządzenie - Zarządzenie Prezesa Zarządu Fortis Bank Polska SA w sprawie
    parametrów związanych z e-Pakietem
    §2 Otwarcie e-konta
    e-konto może być prowadzone na rzecz:
    Jednej osoby, e-konto indywidualne,
    Dwóch osób, e-konto wspólne,
    Każdy z Posiadaczy e-konta wspólnego może samodzielnie nim dysponować z
    wyjątkiem zmiany i wypowiedzenia umowy e-konta oraz ustanowienia
    pełnomocników, które to czynności wymagają wspólnej dyspozycji obydwu
    Posiadaczy e-konta wspólnego. Odpowiedzialność za zobowiązania powstałe
    wobec Banku jest ponoszona solidarnie przez obydwu Posiadaczy.
    Prowadzenie wspólnego e-konta dla nierezydenta i rezydenta wymaga zezwolenia
    dewizowego, chyba że Posiadaczami e-konta będą małżonkowie, których łączy
    także majątkowa wspólnota małżeńska.
    Bank otwiera e-konto na podstawie Wniosku Klienta przekazanego wyłącznie w
    formie elektronicznej. Klient występujący o otwarcie e-konta składa
    wypełniony formularz wniosku o otwarcie e-konta znajdujący się na stronie
    internetowej Banku, w którym zobowiązuje się zasilać e-konto wymaganą kwotą.
    Klient występujący o otwarcie e-konta składa wzór podpisu w obecności
    pracownika Banku we wskazanej we Wniosku jednostce Banku. Podpis złożony na
    Wniosku stanowi wzór podpisu do wszystkich kont otwartych w Banku przez
    Posiadacza e-konta.
    Wszelkie dyspozycje i oświadczenia Posiadacza e-konta dokonywane w
    jednostkach Banku powinny być opatrywane podpisem zgodnym ze złożonym na
    Wniosku.
    Złożenie podpisu Klienta występującego o otwarcie e-konta na Wniosku oznacza
    zawarcie umowy e-konta i wyrażenie zgody na warunki zawarte w niniejszym
    Regulaminie, który stanowi integralną część umowy e-konta. Umowa e-konta
    zostaje zawarta na czas nieokreślony.
    Klient wnioskujący o otwarcie e-konta zobowiązany jest podpisać Wniosek nie
    później niż 30 dni od daty jego przesłania do Banku. W przeciwnym przypadku
    Wniosek traci ważność.
    Otwarcie e-konta wymaga sprawdzenia tożsamości Klienta przez osobę
    upoważnioną do tego przez Bank. Klient wnioskujący o otwarcie e-konta
    zobowiązany jest do okazania swojego dowodu tożsamości.
    Dla tej samej osoby i/lub osób może być prowadzone tylko jedno Konto
    osobiste w Banku.
    Bank zastrzega sobie prawo do odmowy otwarcia e-konta bez podania przyczyny.
    §3 Zasady oprocentowania, prowizje i opłaty
    Środki pieniężne zgromadzone na e-koncie oprocentowane są według zmiennej
    stopy procentowej podanej w skali roku, która może ulec zmianie w przypadku
    wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
    zmiany oprocentowania kredytu lombardowego,
    zmiany stopy redyskontowej weksli,
    zmiany stopy inflacji ogłaszanej przez GUS,
    zmiany stopy oprocentowania lokat na rynku międzybankowym.
    Należne odsetki dopisywane są do salda e-konta w ostatnim dniu każdego
    kwartału kalendarzowego. Jeżeli jest to dzień wolny od pracy to w pierwszym
    roboczym dniu następnego miesiąca. Dla naliczania odsetek na Koncie
    osobistym przyjmuje się 365 dni w roku i rzeczywistą liczbę dni w miesiącu.
    Za czynności związane z obsługą e-konta Bank pobiera opłaty zgodnie z Taryfą
    prowizji i opłat.
    Bank zastrzega sobie prawo do obciążania e-konta z tytułu należnych Bankowi
    opłat i prowizji.
    W przypadku przekroczenia Dostępnego salda e-konta, Bank nalicza odsetki w
    podwójnej wysokości oprocentowania e-Limitu obowiązującego w momencie
    przekroczenia dostępnego salda. Odsetki naliczane są od kwoty przekroczenia
    Dostępnego salda od dnia jego przekroczenia do dnia poprzedzającego spłatę
    zobowiązania.
    Informacja o aktualnie obowiązującym oprocentowaniu oraz Taryfie prowizji i
    opłat dostępna jest w jednostkach Banku.
    §4 Pełnomocnictwa
    Do e-konta można ustanowić maksymalnie dwóch pełnomocników. Pełnomocnikiem
    może być wyłącznie osoba fizyczna o pełnej zdolności do czynności prawnych.
    Udzielone pełnomocnictwo jest pełnomocnictwem ogólnym i uprawnia do
    dysponowania e-kontem, z wyłączeniem:
    dokonywania dyspozycji na wypadek śmierci Posiadacza e-konta,
    udzielania dalszych pełnomocnictw,
    zmiany lub rozwiązania umowy e-konta.
    Udzielenie i odwołanie pełnomocnictwa wymaga formy pisemnej. Pełnomocnik w
    obecności pracownika Banku składa wzór podpisu na Wniosku.
    Pełnomocnictwo wygasa z chwilą jego odwołania lub z chwilą śmierci
    Posiadacza e-konta.
    §5 Wpłaty na e-konto
    Wpłaty na e-konto mogą być dokonywane w formie:
    Gotówkowej w jednostkach Banku, jednostkach organizacyjnych innych banków
    oraz w urzędach pocztowych,
    Bezgotówkowej - przelewem z innych rachunków bankowych.
    Wpłaty może dokonać każda osoba, która zna numer i nazwę e-konta (imię i
    nazwisko Posiadacza e-konta) oraz nazwę i siedzibę jednostki Banku, w której
    e-konto jest prowadzone.
    Wszelkie wpłaty na e-konto wspólne nierezydenta i rezydenta są dokonywane
    przy założeniu, że jest to e-konto wyłącznie nierezydenta.
    Za wszelkie skutki wynikłe z podania niewłaściwego e-konta albo niewłaściwej
    nazwy i siedziby jednostki prowadzącej e-konto całkowitą odpowiedzialność
    ponosi wpłacający.
    §6 Wypłaty
    Wypłaty z e-konta mogą być dokonywane w formie:
    gotówkowej
    w jednostkach Banku po przedłożeniu dowodu tożsamości,
    przy użyciu Kart bankowych,
    bezgotówkowej
    poprzez realizację dyspozycji obciążeniowych,
    przy użyciu Kart bankowych,
    Bank realizuje dyspozycję przelewu o ile:
    Na e-koncie znajduje wystarczająca ilość środków na dokonanie transakcji
    oraz pokrycie prowizji/opłaty należnej Bankowi z tytułu dokonania przelewu,
    Bankowi przedstawione zostaną informacje oraz dokumenty niezbędne do
    dokonania przelewu.
    Bank zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania dyspozycji w każdej sytuacji,
    gdy w ocenie Banku zaistnieją uzasadnione wątpliwości co do jej
    autentyczności lub zgodności z przepisami prawa.
    Bank nie ponosi odpowiedzialności za wykonanie dyspozycji, zrealizowanej na
    podstawie błędnych informacji podanych w dyspozycji.
    Posiadacz e-konta może wystawić dyspozycje obciążeniowe do kwoty Dostępnego
    salda.
    §7 Bankofon
    Bankofon jest usługą umożliwiającą Posiadaczowi e-konta uzyskanie za pomocą
    telefonu (pracującego w trybie wybierania tonowego) całodobowego dostępu do
    e-konta oraz uzyskanie innych informacji związanych z ofertą Banku.
    Bank udostępnia Posiadaczowi e-konta system Bankofon na podstawie
    wypełnionego wniosku złożonego za pomocą Pl@net.
    W ramach systemu Bankofon Bank udostępnia Posiadaczom e-konta m.in.:
    możliwość uzyskiwania informacji o bieżącym saldzie księgowym e-konta,
    możliwość składania poleceń przelewu z e-konta w obrocie krajowym, w złotych
    polskich, na rachunki wskazane uprzednio we wniosku,
    możliwość zakładania lokat terminowych w złotych ze środków znajdujących się
    na e-koncie,
    możliwość uzyskania informacji o ostatnich operacjach na e-koncie, bez
    uwzględnienia prowizji i opłat na rzecz Banku,
    możliwość uzyskania informacji związanych z ofertą Banku
    Korzystając z serwisu Bankofon Posiadacz e-konta jest identyfikowany za
    pomocą kodu PIN.
    Posiadacz e-konta może w dowolnym momencie zmienić swój kod PIN.
    Jeżeli trzykrotnie z rzędu podany zostanie niewłaściwy kod PIN, dostęp do
    e-konta za pomocą serwisu Bankofon zostanie przez Bank zablokowany - do
    czasu wyjaśnienia sprawy przez Posiadacza e-konta.
    Bank nie ponosi odpowiedzialności za skutki ujawnienia kodu PIN osobom
    nieuprawnionym.
    Wszelkie dyspozycje złożone poprzez serwis Bankofon przy użyciu właściwego
    kodu PIN są równoznaczne z pisemną dyspozycją Posiadacza e-konta.
    §8 Dopuszczalny limit debetowy w e-koncie - e-Limit
    Bank przyznaje e-Limit Posiadaczowi e-Pakietu na podstawie wniosku złożonego
    za pomocą systemu bankowości internetowej Pl@net, nie wcześniej jednak niż
    po upływie trzech miesięcy od daty pierwszego wymaganego wpływu na e-konto.
    Osobami uprawnionymi do wnioskowania o e-Limit są Posiadacze e-Pakietu
    którzy:
    przynajmniej raz w miesiącu, zasilają e-konto kwotą nie niższą niż kwota
    wymaganych wpływów;
    osiągają dochody z tytułu umowy o pracę;
    prawidłowo wypełnili Wniosek o przyznanie limitu debetowego za pośrednictwem
    systemu bankowości internetowej Pl@net;
    przedstawili w jednostce Banku aktualne zaświadczenie od pracodawcy o
    zatrudnieniu i wysokości osiąganych dochodów
    lub
    zasilają e-konto wpływami bezpośrednio od pracodawcy.
    W przypadku wspólnego e-konta, wpływy współwłaścicieli nie są sumowane - co
    najmniej jeden z nich musi zasilać e-konto Kwotą wymaganych wpływów.
    W przypadku zamiany innego typu Konta osobistego posiadanego w Banku na
    e-konto, e-Limit może zostać przyznany po wypełnieniu wniosku i pod
    warunkiem spłaty różnicy między nowo ustalonym limitem, a istniejącym
    zadłużeniem.
    Wysokość e-Limitu zależy od kwoty realizowanych comiesięcznych wpływów na
    e-konto, jednak nie może przekroczyć maksymalnej kwoty e-Limitu ustalonej
    przez Bank.
    E-limit przyznawany jest do dnia 5 każdego następnego miesiąca
    kalendarzowego. Najpóźniej 5 dnia każdego miesiąca Posiadacz e-konta
    zobowiązany jest do spłaty istniejącego zadłużenia wraz z należnymi bankowi
    odsetkami.
    Bank może odmówić przyznania e-Limitu bez podania przyczyny.
    Odnowienie e-Limitu następuje na kolejny miesiąc kalendarzowy, pod
    warunkiem, że w poprzednim miesiącu:
    nastąpiła spłata zadłużenia wraz z należnymi bankowi odsetkami;
    przynajmniej jeden wpływ na e-konto był nie niższy niż kwota wymaganych
    wpływów;
    nie występowały sztuczne obroty na e-koncie (wpływ środków, a następnie ich
    natychmiastowy wypływ),
    nie nastąpiło przekroczenie dostępnego salda na e-koncie;
    Posiadacz e-Pakietu nie zalegał ze spłatą jakichkolwiek zobowiązań wobec
    Banku.
    Podwyższenia wysokości e-Limitu może nastąpić po upływie 6, a następnie 12
    miesięcy od daty pierwszego wymaganego wpływu na e-konto.
    Zmniejszenie wysokości e-Limitu, może nastąpić w przypadku:
    wniosku Posiadacza e-Pakietu złożonego w systemie Pl@net;
    jeżeli średnie miesięczne wpływy na e-konto liczone za ostatnie 3 miesiące
    są niższe niż kwota, która stanowiła podstawę przyznania limitu.
    Bank pobiera prowizję za przyznanie oraz za podwyższenie wysokości e-Limitu,
    zgodną z Taryfą prowizji i opłat. Kwota prowizji pobierana jest:
    ze środków zgromadzonych na e-koncie;
    w przypadku braku wolnych środków, pogłębiając zadłużenie w ramach
    przyznanego limitu debetowego.
    Od wykorzystanego e-Limitu, Bank nalicza odsetki według zmiennej stopy
    procentowej podanej w skali roku, za okres od dnia powstania zadłużenia do
    dnia poprzedzającego jego spłatę. Odsetki za dany miesiąc pobierane są w
    piątym dniu roboczym następnego miesiąca.
    Wysokość stopy procentowej jest ustalona jako suma zmiennej stopy
    podstawowej (bazowej) obowiązującej w dniu udostępnienia Dopuszczalnego
    limitu debetowego oraz marży banku. Stopa podstawowa (bazowa) może ulegać
    zmianom w zależności od sytuacji gospodarczej, zmian poziomu inflacji, zmian
    rentowności papierów skarbowych, zmian na rynku pieniężnym a zwłaszcza od
    zmian stóp procentowych pełniących funkcję regulatora rynku pieniężnego,
    zmian stopy rezerwy obowiązkowej obwieszczanej przez prezesa Narodowego
    Banku Polskiego. W przypadku zmiany stopy podstawowej (bazowej) wysokość
    oprocentowania Dopuszczalnego limitu debetowego zmieni się o tyle punktów
    procentowych o ile zmieni się stopa podstawowa (bazowa).
    Każda wpłata na e-konto powoduje odnowienie przyznanego e-Limitu o kwotę
    równą kwocie dokonanej wpłaty.
    Posiadacz e-konta upoważnia Bank do pobierania środków na spłatę odsetek od
    powstałego salda debetowego w następującej kolejności:
    ze środków zgromadzonych na e-koncie;
    w przypadku braku wolnych środków, pogłębiając zadłużenie w ramach
    przyznanego limitu debetowego.
    Brak spłaty e-Limitu w wyznaczonym terminie powoduje naliczanie odsetek w
    podwójnej wysokości od dnia powstania nieprawidłowości do dnia
    poprzedzającego spłatę zobowiązania.
    Wpłaty na e-konto zaliczane są na pokrycie zobowiązań Posiadacza e-konta
    według następującej kolejności:
    tytuły wykonawcze skierowane do egzekucji z rachunku bankowego posiadacze
    e-konta,
    odsetki należne Bankowi z tytułu powstałego zadłużenia,
    kwota zadłużenia wobec Banku,
    inne płatności Posiadacza e-konta.
    Zamknięcie e-Limitu może nastąpić w przypadku:
    złożenia przez Posiadacza e-konta wniosku o zamknięcie e-Limitu poprzez
    system Pl@net;
    braku wymaganych wpływów na e-konto;
    braku spłaty istniejącego zadłużenia oraz innych zaległych należności w
    wyznaczonym przez Bank terminie;
    przekroczenia dostępnego salda w e-koncie;
    §9 Blokada e-konta
    Bank może dokonać natychmiastowej blokady e-konta w przypadku wystąpienia
    następujących nieprawidłowości:
    W przypadku braku wymaganych wpływów na e-konto,
    W przypadku przekroczenia dostępnego salda w wyniku:
    jakiejkolwiek transakcji dokonanej przez Posiadacza e-konta,
    rozliczenia transakcji dokonanych Kartą bankową,
    naliczenia przez Bank należnych odsetek, prowizji i opłat,
    Nieprzestrzegania przez Posiadacza e-konta postanowień Regulaminu.
    Blokada e-konta polega na uniemożliwieniu dokonywania wypłat z e-konta oraz
    obniżeniu limitu wszystkich Kart bankowych wydanych do e-konta.
    Bank informuje Posiadacza e-konta o dokonanej blokadzie w drodze
    zawiadomienia wysłanego za pomocą systemu Pl@net.
    W przypadku, gdy Posiadacz e-konta nie usunie nieprawidłowości w terminie
    podanym w zawiadomieniu, Bank może rozwiązać umowę e-konta w trybie
    natychmiastowym.
    W przypadku, gdy Posiadacz e-konta usunie nieprawidłowości w podanym
    terminie, Bank może odblokować e-konto oraz podwyższyć limity Kart bankowych
    do poprzedniej wysokości.
    §10 Rozwiązanie umowy e-konta
    Umowa e-konta może być rozwiązana:
    Na wniosek Posiadacza e-konta, pod warunkiem uregulowania wszelkich
    zobowiązań wynikających z umowy e-konta, po upływie 30 dni od daty złożenia
    pisemnego wypowiedzenia umowy e-konta,
    Wskutek decyzji Banku po upływie 30 dni od daty doręczenia przez Bank
    wypowiedzenia umowy e-konta. Z wyłączeniem postanowień pkt. 7.
    W przypadku rozwiązania umowy e-konta odsetki nalicza się do dnia
    rozwiązania umowy.
    Bank wypowiadając umowę e-konta wskazuje datę oraz powód zamknięcia e-konta,
    a także zwraca się o podanie sposobu zadysponowania saldem. W przypadku
    braku takiej dyspozycji do dnia zamknięcia e-konta pozostałe saldo
    powiększone o odsetki należne i pomniejszone o niespłacone zobowiązania
    wobec Banku przenosi się na konto nie oprocentowane.
    Zamknięcie e-konta na wniosek Posiadacza e-konta następuje na podstawie
    pisemnego oświadczenia, w którym powinien potwierdzić zgodność salda
    zamykanego e-konta oraz podać sposób zadysponowania nim. W przypadku braku
    takiej dyspozycji od dnia zamknięcia e-konta pozostałe saldo powiększone o
    odsetki należne i pomniejszone o niespłacone zobowiązania wobec Banku
    przenosi się na konto nie oprocentowane.
    W terminie 14 dni od dnia złożenia wypowiedzenia umowy e-konta lub jego
    doręczenia przez Bank Posiadacz e-konta zobowiązany jest zwrócić jednostce
    Banku prowadzącej e-konto posiadane Karty bankowe. Jeżeli nie może ich
    zwrócić, powinien złożyć w Banku wyjaśnienie uzasadniające ten fakt oraz
    oświadczenie, że poniesie wszelkie konsekwencje spowodowane ich nie
    zwróceniem.
    W przeciwnym przypadku Bank dokona zastrzeżenia wszystkich Kart bankowych na
    koszt Posiadacza e-konta oraz obciąży e-konto należną kwotą za dokonane
    zastrzeżenia.
    Bank może rozwiązać umowę e-konta w trybie natychmiastowym w uzasadnionych
    przypadkach, a w szczególności gdy:
    Posiadacz e-konta, na którym dokonano blokady, nie usunie nieprawidłowości
    będącej przyczyną blokady w terminie podanym w pisemnym zawiadomieniu,
    e-konto jest wykorzystywany niezgodnie z przeznaczeniem,
    Jeden ze współwłaścicieli kwestionuje dyspozycje drugiego współwłaściciela
    Rozwiązanie umowy e-konta w trybie natychmiastowym skutkuje:
    Postawieniem w stan natychmiastowej wymagalności wszelkiego zadłużenia
    Posiadacza e-konta wobec Banku,
    Dokonaniem na koszt Posiadacza e-konta zastrzeżenia wszystkich wydanych do
    e-konta, a nie zwróconych do jednostki Banku Kart bankowych,
    Dokonaniem blokady e-konta, o ile nie dokonano jej wcześniej.
    §11 Inne postanowienia
    Posiadacz e-konta może zadysponować środkami pieniężnymi na e-koncie poprzez
    dokonanie zapisu na wypadek śmierci zgodnie z przepisami Prawa bankowego.
    Wyciągi do e-konta dostępne są w systemie Pl@net.
    Posiadacz e-konta jest zobowiązany do powiadamiania Banku o każdej zmianie
    jego danych osobowych wskazanych we Wniosku, w szczególności o zmianie
    adresu do korespondencji.
    Korespondencja pisemna wysłana na adres do korespondencji jak również
    korespondencja wysłana poprzez system Pl@net będzie uznana za doręczoną po
    upływie 14 dni od daty wysłania.
    W przypadku braku środków z wpływów na e-konto Posiadacz e-konta upoważnia
    Bank do dokonania potrącenia jego zobowiązań wobec Banku ze wszelkich innych
    środków (np. bieżących, terminowych, a vista) Posiadacza e-konta w Banku,
    niezależnie od jego dyspozycji i przed wszystkimi innymi tytułami z
    wyjątkiem tytułów egzekucyjnych.
    Bank zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, przesyłając poprzez system
    Pl@net informację o treści zmian.
    Brak pisemnego oświadczenia Posiadacza e-konta o braku akceptacji zmian
    Regulaminu w terminie 7 dni od daty doręczenia informacji o treści zmian
    przyjmuje się za akceptację zmian.
    Pisemna odmowa zaakceptowania zmian skutkuje rozwiązaniem umowy e-konta z
    upływem 14 dni od daty doręczenia nowych warunków.
    Wysokość odszkodowania za przekroczenie z winy Banku terminu realizacji
    dyspozycji Posiadacza e-konta ustala się jako kwotę odsetek ustawowych
    liczonych od kwoty dyspozycji za każdy dzień zwłoki.
    Bank nie ponosi odpowiedzialności za szkody będące następstwem przyczyn
    niezależnych od Banku.
    Wszelkie spory między Bankiem a Posiadaczem e-konta, nie rozwiązane za
    porozumieniem stron, rozstrzyga sąd powszechny właściwy miejscowo ze względu
    na siedzibę Jednostki Banku.
    W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy
    ustawy Prawo bankowe, Kodeksu Cywilnego oraz inne przepisy prawa włącznie z
    przepisami dotyczącymi obrotu dewizowego.





  • 2. Data: 2002-07-01 12:23:50
    Temat: Re: Jakies zmiany w e-kocie Fortisa!!!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    eeeee - VC nie wprowadzaja.
    Na infolinii tez oczywiscie oficjalne stanowisko rzecznika prasowego, ze nie
    ma he he he zainteresowania ;))).
    Znowu sie zawiodlem, hlip, hlip.




  • 3. Data: 2002-07-01 12:44:42
    Temat: Re: Jakies zmiany w e-kocie Fortisa!!!
    Od: "ilo" <i...@p...onet.pl>


    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:afphi8$935$1@news.onet.pl...
    > eeeee - VC nie wprowadzaja.
    > Na infolinii tez oczywiscie oficjalne stanowisko rzecznika prasowego, ze
    nie
    > ma he he he zainteresowania ;))).
    > Znowu sie zawiodlem, hlip, hlip.
    Mysle ze jak 150% uzytkownikow epakietu zadeklaruje chec posiadania VC to
    wprowadza...:)
    Ja od 3 miesiecy dzwonie co 2 tygodnie.
    pzdr
    ilo



  • 4. Data: 2002-07-01 13:14:09
    Temat: Re: Jakies zmiany w e-kocie Fortisa!!!
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > eeeee - VC nie wprowadzaja.
    > Na infolinii tez oczywiscie oficjalne stanowisko rzecznika prasowego, ze nie
    > ma he he he zainteresowania ;))).
    > Znowu sie zawiodlem, hlip, hlip.
    >
    VC dla e-pakietowców wprowadzą "wkrótce" po karcie kredytowej mBanku i MC BSK.

    TM

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1