  • 1. Data: 2002-07-01 13:32:05
    Temat: dziwne pobranie-ksiegowanie
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Ktos tu wspominal o dziwnym pobraniu. Ja ma ciekawe ksiegowanie na
    netkoncie -pobranie w LG Net. Zaksiegowane mi obciazenie 0,07 zl tytulem
    cytuje: "% DOZWOL. DEBETU". No ciekawe jak na Netkoncie nie ma debetu :)))
    Pogadalem z linka i jutro maja to cofnac. A tak swoja droga to mi jescze ten
    cholerny numer ilustam cyfrowy kazali podac przy laczeniu telefonicznym zeby
    mnie zidentyfikowac! Oczywiscie go nie mialem przy sobie i podalem
    standardowo nazwisko panienskie mamy -ech dzieki mamo.
    Pozdrawiam Wall