  • 1. Data: 2002-07-01 12:48:48
    Temat: moja sytuacja finansowa a dociekliwosc banku
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    witam

    wzielismy kredyt hipoteczny w pko bp. Kredyt jest splacany regularnie
    nigdy nie bylo zadnych opoznien a teraz bank przesyla mi pismo w kotrym
    nakazuje mi wypelnic ankiete w ktorej pyta m.in. o nasze dochody czy
    musze na to odpowiadac ? Czy to normalna procedura czy po prostu tak
    sobie ktos zazyczyl?

    maciej

  • 2. Data: 2002-07-01 12:56:13
    Temat: Re: moja sytuacja finansowa a dociekliwosc banku
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "maciej"
> [...]
    > nakazuje mi wypelnic ankiete w ktorej pyta m.in. o nasze dochody czy
    > musze na to odpowiadac ? Czy to normalna procedura czy po prostu tak

    dopiero taki watek sie zakonczyl - bank w umowie wpisuje a klient podpisuje, ze
    bedzie bank informowal o zmianach i na takie zapytania banku odpowiadal
    Musisz bankowi uczciwie odpowiedziec - poczytaj umowe
    *** blad ***