  • 1. Data: 2002-07-01 12:52:03
    Temat: Wrocławski HIT a pinpady
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Czy mi się zdaje, czy wrocławki HIT przeszedł na pinpady? Czy to może
    taka cecha karty LG, że zawsze wymaga potwierdzenia pinem?

  • 2. Data: 2002-07-01 13:06:21
    Temat: Re: Wrocławski HIT a pinpady
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 01 Jul 2002 14:52:03 +0200, w
    <q...@4...com>, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisał(-a):

    > Czy mi się zdaje, czy wrocławki HIT przeszedł na pinpady? Czy to może
    > taka cecha karty LG, że zawsze wymaga potwierdzenia pinem?

    BTW. Nie widziałem nigdzie napisu e-Service, chyba raczej to było
    Pekao.

  • 3. Data: 2002-07-01 14:14:58
    Od: "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał:

    > Czy mi się zdaje, czy wrocławki HIT przeszedł na pinpady? Czy to może
    > taka cecha karty LG, że zawsze wymaga potwierdzenia pinem?

    Już od dłuuuugiego czasu są pinpady w tym Hicie :-)

    hosi

  • 4. Data: 2002-07-01 14:41:54
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 1 Jul 2002 16:14:58 +0200, w <3d206453$2@news.vogel.pl>, "hosi"
    <hosi@_usun_to_o2.pl> napisał(-a):

    > Już od dłuuuugiego czasu s? pinpady w tym Hicie :-)

    No patrz, a kiedyś taki fajny sklep to był :)
    Więc w którym z hip-mar jeszcze nie ma padów?

  • 5. Data: 2002-07-01 18:51:38
    Od: "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał:

    > Więc w którym z hip-mar jeszcze nie ma padów?

    Leclerc? :)

    hosi

  • 6. Data: 2002-07-02 06:12:51
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 01 Jul 2002 14:52:03 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Czy mi się zdaje, czy wrocławki HIT przeszedł na pinpady? Czy to może
    >taka cecha karty LG, że zawsze wymaga potwierdzenia pinem?

    Wszystkie Maestro ( i nie wszystkie VE) wymagaja potwierdzenia PINem
    jesli tylko PIN-Pad jest dostepny.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 7. Data: 2002-07-02 08:18:46
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Wszystkie Maestro ( i nie wszystkie VE) wymagaja potwierdzenia PINem
    > jesli tylko PIN-Pad jest dostepny.

    A VE Inteligo zwykle wymaga PINu? Bo raz płaciłem kartą w Pizzerii i tam był
    eService z pin-padem. Kelnerka wzięła mnie na zaplecze (!) i wcisnęła
    pinpada do ręki. Chwilę później powiedziała: "Co to za karta, że pinuu nie
    trzeba", ja jej na to "Nigdy nie wklepywałem pinu". -"Ojej, zapomniałam, że
    to ta... Przepraszam" ;-)

  • 8. Data: 2002-07-02 08:21:12
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 2 Jul 2002 10:18:46 +0200, "corner" <c...@i...pl> wrote:

> [...]
    >trzeba", ja jej na to "Nigdy nie wklepywałem pinu". -"Ojej, zapomniałam, że

    Zalezy od ustawien banku wystawcy.

  • 9. Data: 2002-07-02 08:29:11
    Temat: Które VE wymagają PINu w PINpadach? (było: Wrocławski HIT a pinpady)
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:

    > Zalezy od ustawien banku wystawcy.

    To może dzielmy się doświadczeniami?
    Ta wiedza przyda się posiadaczom kilku VE, bo będą mogli sobie wybrać
    sposób potwierdzenia, który im bardziej odpowiada (podpis/PIN - ale nie
    odgrzebujmy dyskusji, który bezpieczniejszy, bo było dużo).

    Wiemy już, że Inteligo nie wymaga obecnie PINu.
    mBank?
    Lukas?
    inne?

    Jak rozumiem, w obecnym układzie KK VC Lukasa nigdzie nie wymaga
    potwierdzenia PINem przy transakcji bezgotówkowej?

  • 10. Data: 2002-07-02 08:29:37
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Robert <m...@w...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:afro94$bh1$...@t...icpnet.pl...

    > Jak rozumiem, w obecnym układzie KK VC Lukasa nigdzie nie wymaga
    > potwierdzenia PINem przy transakcji bezgotówkowej?

    Stacje paliw Neste (automaty) ;-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex