  • 1. Data: 2002-07-01 11:35:16
    Temat: MilleKredyt DOM - warto?
    Od: "Michal Pajak" <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    Zastanawiam się nad wzięciem kredytu mieszkaniowego i wyczytałem,
    że w Millennium jest stosunkowo niskie oprocentowanie. Czy ktoś korzystał
    może z tego kredytu i może powiedziec coś więcej o wymaganiach i warunkach
    tego banku?
    Michał

  • 2. Data: 2002-07-01 11:54:50
    Temat: Re: MilleKredyt DOM - warto?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > może z tego kredytu i może powiedziec coś więcej o wymaganiach i warunkach

    Poczytaj w archiwum.
    Zpojawiajacych sie glosow - oprocentowanie fajne, ale z dostaniem kredytu sa
    dosc dlugie przeprawy

  • 3. Data: 2002-07-01 12:12:15
    Od: "Michal Pajak" <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    > Poczytaj w archiwum.
    > Zpojawiajacych sie glosow - oprocentowanie fajne, ale z dostaniem kredytu sa
    > dosc dlugie przeprawy

    Dzięki za info i sorry za zawracanie głowy (niestety nie śledzę listy na
    bieżąco).

  • 4. Data: 2002-07-01 13:15:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zainteresuj się MultiBankiem. Ja mam MultiPlan, i jest korzystniejszy od
    > MilleniumDom.

    A od sierponia maja miec jakis nowy plan finansowy

  • 5. Data: 2002-07-01 13:16:41
    Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Michal Pajak" <p...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:afpguv$j8s$1@news.gazeta.pl...

    > Dzięki za info i sorry za zawracanie głowy (niestety nie śledzę listy na
    > bieżąco).

    Zainteresuj się MultiBankiem. Ja mam MultiPlan, i jest korzystniejszy od
    MilleniumDom.

    Pozdrawiam
    Janusz