  • 31. Data: 2017-01-04 16:55:40
    Temat: Re: Kredyt dla partii
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-04 o 15:20, Olin pisze:

    > Rzecz jasna, aby skompromitować PO, a potem się z niej ewakuować.

    Nie chodzi o ewakuację Petru, tylko głosów, które uciekały z PO,
    szukajac "alternatywy", która potem okazałaby się tym samym, jak to
    często bywało w naszym grajdołku.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2017-01-05 11:20:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 4 Jan 2017 16:55:40 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Nie chodzi o ewakuację Petru, tylko głosów, które uciekały z PO,
    > szukajac "alternatywy", która potem okazałaby się tym samym, jak to
    > często bywało w naszym grajdołku.

    Od początku tak klarowałeś, ale nic nie zrozumiałem, bo ogłupiło mnie
    Stronnictwo Amerykańsko-Żydowskie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 33. Data: 2017-01-05 23:44:14
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    W dniu środa, 4 stycznia 2017 13:52:51 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Skad Kukiz mial poparcie to ja mniej wiecej wiem.

    > Ale czemu przyjmowac, ze Petru nie mial z tego samego ?

    między Petru a Kikizem jest zasadnicza różnica.

    Paweł Kukiz mimo jednoczesnego niszczenia go
    przez PO oraz PiS zdobył 21% w wyborach prezydenckich
    i to nie jest żaden sondaż ale faktycznie oddane głosy

    a potem "służby" zrobiły mu antykampanię wskutek czego
    w wyborach parlamentarnych dostał ponad połowę mniej...

    Ryszard Petru dostał 11% "w prezencie" od służb,
    a potem dostał się do sejmu z wynikiem mniejszym
    niż chciały służby, bo już w kampanii ośmieszył się...

  • 34. Data: 2017-01-06 00:50:00
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    > Z drugiej strony - Petru bankowiec.
    > To mu na pewno zostalo troche kontaktow,
    > a 2 mln w duzym banku - nawet nie drobne :-)

    niezależnie od tego czy .Nowoczesną założyły służby i czy jest wydmuszką czy nie jest
    wydmuszką... wszystkim członkom i sympatykom .Nowoczesnej składam serdeczne życzenia
    świąteczne z okazji Święta Sześciu Króli... ;) a pozostałym czytelnikom składam
    serdeczne życzenia z okazji Święta Trzech Króli... ;)

  • 35. Data: 2017-01-06 01:00:00
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

> [...]
    życzenia świąteczne z okazji Święta Sześciu Króli... ;) a pozostałym czytelnikom
    składam serdeczne życzenia z okazji Święta Trzech Króli... ;)

    a propo Ryszarda Petru i święta sześciu króli...

    czy wiecie skąd wiadomo, że Nowoczesna jest bardziej proeuropejska od Platformy?! ;)

    Ano stąd, że nawet nazwa święta kościelnego została "poddana standaryzacji" przez
    lidera partii, aby była "zgodna ze standardami Europejskimi...

    w skład Unii Europejskiej wchodzą bowiem:
    1) Zjednoczonej Królestwo
    2) Królestwo Hiszpanii
    3) Królestwo Belgii
    4) Królestwo Holandii
    5) Królestwo Danii
    6) Królestwo Szwecji

    monarchią jest jeszcze Luxemburg, ale nie ma króla lecz księcia więc się nie liczy.

    Jak wyżej wskazano w Unii mamy 6 królestw stąd nazwa "sześciu króli" jest bardziej
    prounijna"... ;)

  • 36. Data: 2017-01-06 17:07:10
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 6 stycznia 2017 01:00:01 UTC+1 użytkownik n...@p...pl napisał:

> [...]
    >

    > a propo Ryszarda Petru i święta sześciu króli...
    >
    > czy wiecie skąd wiadomo, że Nowoczesna jest bardziej proeuropejska od Platformy?!
    ;)

> [...]
    lidera partii, aby była "zgodna ze standardami Europejskimi...

    > w skład Unii Europejskiej wchodzą bowiem:

    Popatrz ludzie to do wszystkie znajdą teorię:)

  • 37. Data: 2017-01-06 21:59:14
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    aby była "zgodna ze standardami

    > Popatrz ludzie to do wszystkie znajdą teorię:)

    Ale posłowie PO nie chcą być gorsi,
    dzisiaj Arkadiusz Myrcha ogłosił,
    że trzema królami byli Kacper Melchior i BELZEBUB ;)

  • 38. Data: 2017-01-06 22:04:29
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    > Jak to się robi?

    Normalnie, zakłada się partię wydmuszkę, która
    wskutek niekompetencji męża pani Kamili będzie
    musiała zostać poddana likwidacji tak jak każda
    inna osoba prawna,

    kredytu nie spłacą a nowocześni działacze założą
    sobie nową partię, np. ".Postępowa JużNiePL"

    w przeciwieństwie do art. 299 ksh który jest
    zmorą członków zarządu spółek zoo, ustawa o
    partiach politycznych nie zawiera przepisu,
    który pozwoliłby sięgnąć do kieszeni męża
    pani Kamili ani do kieszeni Ryszarda Petru

  • 39. Data: 2017-01-06 23:47:36
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-01-06 o 21:59, n...@p...pl pisze:
    [...]
    Co za jebane łajzy!
    Wszędzie muszą wciskać się z polityką dla tych kilku groszy od postów. :/
    Wypierdalać na forum onetu, szmaty!

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl