  • 41. Data: 2017-01-07 21:19:00
    Temat: Re: Kredyt dla partii
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-01-07 o 21:01, n...@p...pl pisze:
    >> Co za jebane łajzy!
    >> Wszędzie muszą wciskać się z polityką
    >> dla tych kilku groszy od postów. :/
    >> Wypierdalać na forum onetu, szmaty!
    >
    > ja Ciebie nie obrażam, więc nie życzę
    > sobie Twoich wyzwisk. Zrozumiano?!!!!

    Każda sprzedajna kurew jest i pozostanie jebaną szmatą sprzedającą się
    partii za parę groszy od wpisu. Wszędzie te pierdolone łajzy muszą
    nasrać. :/
    Powtórzę: wypierdalać na forum onetu, tam sobie zarabiajcie.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 42. Data: 2017-01-07 21:57:01
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    > Powtórzę: wypierdalać na forum onetu,
    > --
    > Akarm
    > http://www.bykomstop.avx.pl
    > Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

    jeśli traktujesz poważnie to co napisałeś
    sobie w stopce, tzn. że nie trawisz samego
    siebie. To tłumaczyłoby Twoją frustrację...

    a wracając do meritum: proszę uprzejmie przyjąć
    do wiadomości że Twój apel zostanie zignorowany

    będę pisał to co chcę i tam gdzie chcę. Rzekłem.

  • 43. Data: 2017-01-07 22:41:37
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-01-07 o 21:57, n...@p...pl pisze:
    > a wracając do meritum: proszę uprzejmie przyjąć
    > do wiadomości że Twój apel zostanie zignorowany
    >
    > będę pisał to co chcę i tam gdzie chcę. Rzekłem.

    Każda sprzedajna dziwka, bez względu na to, co o sobie myśli, dziwką
    pozostaje, żeby nie wiem jak się oburzała. Zdaję sobie sprawę, że
    partyjna armia kurew postujących za grosze, będzie się starała politykę
    partii prezentować wszędzie i nie liczę na zrozumienie ze strony tych
    szmat. Liczę na to, że inni, przez przypadek odpisujący na tę partyjną
    propagandę, zreflektują się trochę i dzięki temu kurwy przestaną
    zarabiać te swoje grosze.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 44. Data: 2017-01-07 23:53:04
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    W dniu sobota, 7 stycznia 2017 22:41:41 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > [ciach bezsensowne i chamskie majaczenia]

    człowiek mądry wyjaśnia sobie świat mądrze
    człowiek głupi wyjaśnia sobie świat głupio
    człowiek normalny wyjaśnia świat normalnie
    człowiek patologiczny wyjaśnia świat patologicznie
    człowiek nieuczciwy wszędzie widzi złodziei

    widocznie coś nie tak z Twoją osobowością
    skoro wszędzie widzisz tylko kurestwo

  • 45. Data: 2017-01-08 20:36:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Jan 2017 14:44:14 -0800 (PST), n...@p...pl

    > między Petru a Kikizem jest zasadnicza różnica.
    > Paweł Kukiz mimo jednoczesnego niszczenia go
    > przez PO oraz PiS zdobył 21% w wyborach prezydenckich
    > i to nie jest żaden sondaż ale faktycznie oddane głosy
    >
    > a potem "służby" zrobiły mu antykampanię wskutek czego

    "sluzby telewizyjne"

    > w wyborach parlamentarnych dostał ponad połowę mniej...

    Nie pamietam jakiejs wielkiej antykampani. Ale moze po prostu ich juz
    przestalem sluchac.
    Byl tez wiekszy wybor.

    A antykampanie najlepsza to sobie Kukiz robi sam. Ciekawe ile bedzie
    nastepnym razem.

    > Ryszard Petru dostał 11% "w prezencie" od służb,
    > a potem dostał się do sejmu z wynikiem mniejszym
    > niż chciały służby, bo już w kampanii ośmieszył się...

    I osmiesza sie dalej, ale nadal jestem ciekaw co za sluzby i na czyje
    polecenie :-)

    Sluzb to bym sie predzej w KOD spodziewal - taka oddolna akcja nikomu
    nieznanego czlowieka ...

    J.

  • 46. Data: 2017-01-08 21:11:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Jan 2017 13:04:29 -0800 (PST), n...@p...pl
    > Normalnie, zakłada się partię wydmuszkę, która
    > wskutek niekompetencji męża pani Kamili będzie
    > musiała zostać poddana likwidacji tak jak każda
    > inna osoba prawna,
    > kredytu nie spłacą a nowocześni działacze założą
    > sobie nową partię, np. ".Postępowa JużNiePL"

    Na razie wbrew twoim sugestiom - ciagle jeszcze istnieja.

    A przeciez to nie ma sensu - jak bankrutowac, to teraz, poki dlug duzy
    :-)

    > w przeciwieństwie do art. 299 ksh który jest
    > zmorą członków zarządu spółek zoo, ustawa o
    > partiach politycznych nie zawiera przepisu,
    > który pozwoliłby sięgnąć do kieszeni męża
    > pani Kamili ani do kieszeni Ryszarda Petru

    Ale przeciez po to spolki sa z o.o., zeby bankrutowac bezbolesnie.
    Czlonek zarzadu musi tylko na czas upadlosc zglosic.
    Co by znow znaczylo, ze partie trzeba bylo zbankrutowac zaraz po
    wyroku :-)

    Moze po prostu doszukujecie sie afery tam, gdzie jej nie ma -
    moze po prostu Petru kredyt poreczyl, wiec partia go dostala, a teraz
    mu zalezy, aby partia kredyt splacila ...

    J.

  • 47. Data: 2017-01-09 11:30:31
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    W dniu niedziela, 8 stycznia 2017 21:11:39 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > zeby bankrutowac bezbolesnie.
    > Czlonek zarzadu musi tylko na czas upadlosc zglosic.

    > Co by znow znaczylo, ze partie trzeba bylo zbankrutowac

    nie należy szukać zbyt daleko posuniętej analogii między
    czasem zgłaszania upadłości spółki zoo i czasem zgłaszania
    upadłości partii politycznej. Zarząd spółki ma 14 dni i ani
    minuty dłużej, zarząd partii nie ma ograniczeń czasowych...

    ponadto, lepiej wygląda jak później, bo będzie wyglądało że
    chcieli starali się podejmowali starania ale się nie udało

  • 48. Data: 2017-01-09 11:32:46
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    > moze po prostu Petru kredyt poreczyl,
    > wiec partia go dostala, a teraz
    > mu zalezy, aby partia kredyt splacila ...

    nie chce mi się wierzyć że Petru
    jest aż takim kamikadze, żeby poręczać
    kredyt partii, na którą nie ma 100% wpływu

  • 49. Data: 2017-01-09 11:47:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 9 Jan 2017 02:32:46 -0800 (PST), w
    <e...@g...c
    om>, "n...@p...pl"
    <n...@p...pl> napisał(-a):

    > nie chce mi się wierzyć że Petru
    > jest aż takim kamikadze, żeby poręczać
    > kredyt partii, na którą nie ma 100% wpływu

    A złożyli odwołanie do jakiegoś sądu UE? Zdaje się, że tak mieli zrobić.

  • 50. Data: 2017-01-09 12:59:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >nie chce mi się wierzyć że Petru
    >jest aż takim kamikadze, żeby poręczać
    >kredyt partii, na którą nie ma 100% wpływu

    Partia to on - Petru ma nawet w nazwie :-)

    Moze nie sam poreczyl, tylko z innymi ?

    J.