  • 21. Data: 2008-03-29 21:23:55
    Temat: Re: Kiedy ostatni raz ktos placil karta w zelazku?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ja pod koniec lat 90-ych karta PBK Styl.
    > Pozniej nie mialem wypuklych to nie sledzilem zaniku tej technologii.
    > Podobno jeszcze na pokladach samolotow zdaza sie taka forma
    > akceptacji.
    > Ma ktos jakies swieze wspomnienia gdzie to bylo lub jest mozliwe?

    w każdej taksówce, która akceptuje karty płatnicze ;-)
    testowane prawie każdego dnia

    pozdr.

  • 22. Data: 2008-03-29 22:12:05
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]
    > akceptacji.
    > Ma ktos jakies swieze wspomnienia gdzie to bylo lub jest mozliwe?

    Pół roku temu w Wielkiej Brytanii, w jednym z największych banków świata:
    HSBC.

    Żelazko, i to na blankietach koszmarnej jakości, ledwo co było widać. Była
    to standardowa wypłąta gotówki w kasie, ale babka 20 minut potwierdzała
    transakcję telefonicznie.

    Pozdrawiam ze światowego centrum bankowości :P

    k.

  • 23. Data: 2008-03-30 00:12:34
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Ma ktos jakies swieze wspomnienia gdzie to bylo lub jest mozliwe?

    Na stacji benzynowej w Chorwacji - Makarska w 2004 roku - dobrze, że miałem
    wypukłą!!

  • 24. Data: 2008-03-30 11:18:04
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Imka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Powiedział, że dzierżawa terminala to koszt rzędu 200-300 zł
    > (miesięcznie),

    taa poniosło go kilkukrotnie.. albo ma kilka taksówek.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 25. Data: 2008-03-30 22:34:00
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:
> [...]
    > akceptacji.
    > Ma ktos jakies swieze wspomnienia gdzie to bylo lub jest mozliwe?

    W kraju: styczeń 2001, VC charge z KB u dealera Idei w Lublinie.
    Za granicą: sierpień 2000, VC Żubr na straganie z pamiątkami w Pizie i w
    księgarni w Rzymie.

    Ostatni działający imprinter w moich okolicach widziałem ok. 2004 w
    księgarni na lubelskim Starym Mieście. Brat mi mówił, że jakiś jego
    kolega znalazł w lublini3e jeszcze w 2005 stację benzynową z
    imprinterem, na której płacił kwoty poniżej floor limitu przy pomocy
    amerykańskiej karty debetowej "podłączonej" do zamkniętego rachunku ;-).

    Przemek

  • 26. Data: 2008-03-30 22:46:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Imka" 1vezynme9jaju.1xkkdtia7qzn9$....@4...net

    > Powiedział, że dzierżawa terminala to koszt rzędu 200-300 zł (miesięcznie),

    A żelazka?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 27. Data: 2008-03-31 15:51:16
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Zawsze mnie ciekawiło (kiedys, karta firmowa) kto tego słucha i kto kupi sobie
    telewizor na koszt firmy.....
    Ale sałaciarze chyba tak specjalnie "sprawdzaja", trwa dłużej, niż jazda - to po
    cholerę brac taksówke??
    JaC

    -----

  • 28. Data: 2008-04-01 23:04:11
    Od: "Beniowa" <p...@o...in.public>

> [...]
    > akceptacji.
    > Ma ktos jakies swieze wspomnienia gdzie to bylo lub jest mozliwe?

    Heh... no to ja chyba pobilem wszystkich, bo w normlanym punkcie w Polsce:

    13 lutego 2008 r. w kawiarni (nie mylic z pizzeria) Wegierska Korona w
    Krynicy-Zdroj. Zeszlo po 27 dniach !!!
    Przedostatni raz, gdzies w sierpniu albo w lipcu 2000 r. w sklepie ze
    sprzetem dla malych dzieci na bazarze przy ul. Grochowskiej w Warszawie.

    Grzegorz

    PS. Serdecznie pozdrawiam wszystkich mieszkancow Powiatu Nowosadeckiego i
    milosnikow Krynicy.

  • 29. Data: 2008-04-30 09:50:45
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 29 Mar 2008 15:12:15 +0100, Mithos napisał(a):
    > Kiedy ostatni raz uzywales taksi ? Teraz wszystko odbywa sie inaczej, a
    > radio to moze i gdzies jest ale do jakichs sytuacji typu awaria i nie
    > uzywa sie tego na codzien.

    Ze 2-3 miesiące temu w krakowskim Barbakanie - pan powoooli i wyraaaźnie
    przedyktował caluteńki numer przez radio, też się zastanawiałem kto sobie
    zrobi zakupy na mój koszt :) A kwota była mała, coś rzędu 40zł...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004