  • 1. Data: 2008-03-28 12:48:24
    Temat: Toyota - Program Dziel i mnóż
    Od: pwk <p...@w...pl>

    Czy ktoś z klientów dostał też maila zapraszającego do naganiania im
    klientów?
    Link rejestracyjny w wiadomości prowadzi do strony z błędem.
    Czy u Wszystkich tak jest, czy tylko ja mam takie szczęście?
    - jeszcze by mnie podkusiło ;)

  • 2. Data: 2008-03-28 13:00:23
    Temat: Re: Toyota - Program Dziel i mnóż
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Mar, 13:48, pwk <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Link rejestracyjny w wiadomości prowadzi do strony z błędem.
    > Czy u Wszystkich tak jest, czy tylko ja mam takie szczęście?

    Sadze, ze wielu ich klientow, bo co jakis czas jest wysyp agitatorow.

  • 3. Data: 2008-03-28 14:07:13
    Od: pwk <p...@p...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > Sadze, ze wielu ich klientow, bo co jakis czas jest wysyp agitatorow.

    He, he, no tak.
    Ale pewna część, np. tak jak ja, nie może agitować, bo link generuje
    błąd i nie można się zarejestrować w systemie :)
    Opatrzność Boska!
    No cóż, standard tutaj. Błędy na stronie transakcyjnej nie poprawione od
    roku, niedziałające konto mailowe itd. itp.
    Jak działa to jest OK, jak coś od nich chcesz, to zapomnij...
    Spieprzyli nawet sprawę pozyskiwania agitatorów, przynajmniej niektórych...
    Właściwie jak śmiem się czepiać!
    jaka cena taka usługa. praktycznie nic nie płacę, oprocentowanie jedno z
    najwyższych. No to jakość tez jest adekwatna :)

  • 4. Data: 2008-03-31 21:06:49
    Od: "Michał R." <m...@e...pl>

    dlaczego piszesz ze nic nie płacisz jak ewidentnie ludzie za to konto płacą
    30 zł rocznie za kartę czyli 2,50 zł miesięcznie

    przecież ten bank nie jest wcale rewelacyjny

    a może ja sie mylę

  • 5. Data: 2008-03-31 21:25:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Mar, 23:06, "Michał R." <m...@e...pl> wrote:
    > dlaczego piszesz ze nic nie płacisz jak ewidentnie ludzie za to konto płacą
    > 30 zł rocznie za kartę czyli 2,50 zł miesięcznie
    >
    > przecież ten bank nie jest wcale rewelacyjny
    >
    > a może ja sie mylę

    Zaraz ci odpowie, ze robi karta debetowa zakupy na kilkaset tysiecy
    rocznie i przez to jest zwolniony od oplat ;)

  • 6. Data: 2008-03-31 21:38:43
    Od: "Michał R." <m...@e...pl>

    to ja dziękuję za taki bank

  • 7. Data: 2008-03-31 22:01:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Mar, 23:38, "Michał R." <m...@e...pl> wrote:
    > to ja dziękuję za taki bank

    To jest przystawka do wplaty pensji przez bioracych u nich kredyt na
    Toyote.
    Ma troche funkcji przydatnych bogatszym klientom, ktorzy z racji
    koniecznosci przeniesienia tam wynagrodzenia (wysokiego) oczekuja
    pewnego minimum konfortu.
    Natomiast nasile jest kreowany jako zamiennik dla tanich kont
    masowych typu inteligo, mBank - a przeciez przy wiekszym oblozeniu
    zapchalby sei chociazby na infolinii (juz pojawiaja sie czasem skargi
    na niemoznosc dodzwonienia).

    Brak wplatomatow czy tez wysokie koszty wyplat (powyzej 3-ch
    bezplatnych) z bankomatow utrudniaja traktowanie ich jako bank masowy.
    Podobnie jak ma wyplacic wieksza gotowke ktos, kto z nich korzysta?
    tak wiec nie nadaja sie na konto jedyne dla wiekszosci typowych
    klientow. A wysoki koszt miesieczny utrzymania zmniejsza przydatnosc
    jako konto dodatkowe, zwlaszcza, ze ani bezplatne przelewy ani
    bezplatne ( na 3 wyplaty) bankomaty nie sa juz specjalnym atutem.

    Euronet zapowiada wplatomaty. Bedzie zapewne obslugiwal uslugowo
    (pytanie, czy bez oplat dla klienta) przede wszystkim banki tego typu.

  • 8. Data: 2008-04-01 16:24:29
    Od: pwk <p...@w...pl>

    Michał R. pisze:
    > dlaczego piszesz ze nic nie płacisz jak ewidentnie ludzie za to konto płacą
    > 30 zł rocznie za kartę czyli 2,50 zł miesięcznie

    Eee, ale ja nic takiego nie pisałem.
    Przez sformułowanie: "praktycznie nic nie płacę" rozumiem, że prawie nic.
    W porównaniu do mojego poprzedniego banku - 15 zł miesięcznie z
    oprocentowaniem zero procent, to opłaty są praktycznie (czytaj "prawie")
    żadne.
    Płacę zresztą więcej, bo mam jeszcze kartę dodatkowa :)

    > przecież ten bank nie jest wcale rewelacyjny
    >
    > a może ja sie mylę

    No, ale jakie alternatywy proponujesz?
    Jak każdego interesuje mnie:
    Maksymalne oprocentowanie
    minimalne opłaty miesięczne (za prowadzenie, za wypłatę, za przelew)
    minimalne opłaty "stałe" roczne typu za kartę/y

    Zmieniam bank raz na 4-5 lat, jak wyraźnie dojrzę, że może być taniej za
    to samo. A jak za więcej to jeszcze lepiej..
    Jeśli widzisz wyraźnie lepszą ofertę, to chętnie posłucham :)

  • 9. Data: 2008-04-01 16:27:04
    Od: pwk <p...@w...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > Zaraz ci odpowie, ze robi karta debetowa zakupy na kilkaset tysiecy
    > rocznie i przez to jest zwolniony od oplat ;)

    No tak, cholera!
    W zeszłym roku brakło mi 50 groszy do tego limitu ;)