  • 1. Data: 2008-03-29 00:22:29
    Temat: Konto dla obcokrajowca
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Witam,

    Ktory bank w Polsce zalozyl konto dla obcokrajowca z zagranicy ?

    Bez wymagania adresu zameldowanie w PL, moze byc adres do korespondencji.

    Pozdr

  • 2. Data: 2008-03-29 00:27:08
    Temat: Re: Konto dla obcokrajowca
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Mar, 01:22, "WW3" <w...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Ktory bank w Polsce zalozyl konto dla obcokrajowca z zagranicy ?
    >
    > Bez wymagania adresu zameldowanie w PL, moze byc adres do korespondencji.

    Sprobuj w Nordea.

  • 3. Data: 2008-03-29 07:22:01
    Od: bokomaru <k...@b...pl>

    krzysztofsf wrote:
    > Sprobuj w Nordea.

    nordea odmowila mi, Polakowi, bo nie mialem adresu zameldowania.
    byc moze obcokrajowcy maja inne procedury, ale najwyrazniej ten bank nie
    jest elasticzny

    --
    bartek
    http://bokomaru.com.pl - blog z budowy hacjendy

  • 4. Data: 2008-03-29 08:44:56
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    WW3 (w...@o...pl) wrote in
    > Witam,
    > Ktory bank w Polsce zalozyl konto dla obcokrajowca z zagranicy ?
    > Bez wymagania adresu zameldowanie w PL, moze byc adres do korespondencji.

    PKO BP prowadzi rachunki dla nierezydentów (przynajmniej w oddziałach
    skonwertowanych na Alnovę - nie wiem jak w ZORBIE).

    Ewentualna "nieelastyczność" banków w przypadku braku adresu zameldowania w
    PL (tak jak napisał _bokomaru_ o Nordea Bank) może być spowodowana prostym
    faktem, że jeśli ktoś otwiera konto dla *rezydenta*, to taka osoba musi mieć
    adres w PL. Nierezydent może (ale nie musi) mieć adres w PL, ale będzie to
    adres korespondencyjny - adresem głównym ("zameldowania") będzie adres z
    kraju rezydencji.

    G.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+
    PGP t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h--- y?

  • 5. Data: 2008-03-29 10:15:20
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    WW3 wrote:
    > Witam,
    >
    > Ktory bank w Polsce zalozyl konto dla obcokrajowca z zagranicy ?

    Spróbuj BPH. Jeszcze przed fuzją z PeKaO zakładaliśmy konto
    nierezydentowi bez karty pobytu czasowego. Zameldowanie czasowe było ale
    właśnie nie pamiętam czy było wymagane. Oczywiście tylko karta debetowa
    Maestro...

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2008-03-29 16:03:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bokomaru wrote:

    > nordea odmowila mi, Polakowi, bo nie mialem adresu zameldowania.
    A powiedziałeś, że chcesz konto dla nierezydenta?
    Może cię babka nie zrozumiała co chcesz.

  • 7. Data: 2008-03-29 17:05:51
    Od: bokomaru <k...@b...pl>

    witek wrote:

    > A powiedziałeś, że chcesz konto dla nierezydenta?
    ja chcialem dla rezydenta, dokladniej to na spolke jawna, ktorej
    jestem wspolnikiem.

  • 8. Data: 2008-03-29 22:13:50
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "WW3" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    [ciach]

    > konto dla obcokrajowca z zagranicy ?

    [ciach]

    Ciężko będzie, większość banków woli obcokrajowców z kraju...

    k.

  • 9. Data: 2008-03-31 15:53:37
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Spróbuj w PeKao SA.
    Tylko w jakimś konkretnym oddziale (np. Błękitny wieżowiec?), a nie w pipidownym z
    jedną przestraszoną kasjerką na
    krzyż.
    JaC