  • 1. Data: 2008-03-28 23:54:56
    Temat: Kiedy ostatni raz ktos placil karta w zelazku?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Ja pod koniec lat 90-ych karta PBK Styl.
    Pozniej nie mialem wypuklych to nie sledzilem zaniku tej technologii.
    Podobno jeszcze na pokladach samolotow zdaza sie taka forma
    akceptacji.
    Ma ktos jakies swieze wspomnienia gdzie to bylo lub jest mozliwe?

  • 2. Data: 2008-03-29 00:16:15
    Temat: Re: Kiedy ostatni raz ktos placil karta w zelazku?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-03-29 00:54, krzysztofsf stwierdził, że:
    > Ja pod koniec lat 90-ych karta PBK Styl.

    3 dni temu ;-)

    > Ma ktos jakies swieze wspomnienia gdzie to bylo lub jest mozliwe?

    Jedna z wrocławskich korporacji taksówkowych.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 3. Data: 2008-03-29 00:21:19
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

> [...]
    > akceptacji.
    > Ma ktos jakies swieze wspomnienia gdzie to bylo lub jest mozliwe?

    Masz na mysli tzw. imprinter ?

    Jesli tak to tydzien temu, na stacji BP w Wawie gdy normaly terminal odmowil
    posluszenstwa.

    Pozdr

  • 4. Data: 2008-03-29 00:39:04
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    krzysztofsf wrote:
> [...]
    > akceptacji.
    > Ma ktos jakies swieze wspomnienia gdzie to bylo lub jest mozliwe?

    taksowki w stolycy (przynajmniej eleTaxi)....

    Przy okazji maja ciekawa wlasciwosc - w 75% jak lacisz karta - to
    paragon dostajesz bez gadania. A pozostale 25% to albo placisz karta,
    albo dostajesz paragon, bo costam i nie da sie polaczyc tych 2 rzeczy,
    co czasami niestety bywa denerwujace ...

    Pozdro

    Maseł

  • 5. Data: 2008-03-29 07:16:54
    Od: TomekD <a...@s...pl>

    krzysztofsf pisze:
> [...]
    > akceptacji.
    > Ma ktos jakies swieze wspomnienia gdzie to bylo lub jest mozliwe?

    we środę w taksówce w Wiedniu.
    W Polsce nie pamiętam...

    pzdr.
    TomekD

    --
    Mój adres: http://cerbermail.com/?z2zDEcPbJl
    http://www.got.w.pl

  • 6. Data: 2008-03-29 07:56:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > Ma ktos jakies swieze wspomnienia gdzie to bylo lub jest mozliwe?

    Na pewno na stacjach BP mozna. Osobiscie nie placilem, ale "zelazkowali"
    mi partnerska karte Citi BP (w celu zarejestrowania w programie) wiec
    pewnie placic tez sie da.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-03-29 09:40:21
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Ma ktos jakies swieze wspomnienia gdzie to bylo lub jest mozliwe?

    taksowki

  • 8. Data: 2008-03-29 09:44:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Mar, 10:40, MarcinF <m...@i...pl> wrote:

    > taksowki

    Dzieki wszystkim - czyli jeszcze "to dziala" i to calkiem dobrze,
    jednoczesnie wybitnie uzasadniajac koniecznosc posiadania chociaz
    jednej karty wypuklej.

    Przy najblizszej okazji zapytam sie jak z mozliwoscia placenia KK,
    chociaz watpie, gdyz korzystam z wybitnie "tanich linii".

  • 9. Data: 2008-03-29 10:23:55
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

    > Ma ktos jakies swieze wspomnienia gdzie to bylo lub jest mozliwe?

    Świeże, to nie, ale trochę świeższe :)
    Pięć lat temu płaciłem w żelazku za wycieczkę w hotelu w Portugalii. Nie
    zdziwił bym się gdyby nadal tak to funkcjonowało, bo wycieczki organizowały
    małe, lokalne biura podróży, biznes ewidentnie sezonowy, a hotel był tylko
    pośrednikiem, więc widać nie opłacało się budować lepszej infrastruktury.

    Tomek

  • 10. Data: 2008-03-29 10:28:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Mar, 11:23, "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > pośrednikiem, więc widać nie opłacało się budować lepszej infrastruktury.

    Swoja droga, ciekawe jak cenowo to wychodzi dla sprzedawcy w
    porownaniu z kosztami instalacji i eksploatacji zwyklego terminala?
    Chyba handlowcy tego nie oferuja, moze korzystaja tylko posiadacze
    starych bezterminowych umow?

    Pytalem w kilku punktach, dlaczego nie mozna u nich placic karta i
    mowili, ze zbyt maly obrot, zeby sie oplacalo.
    Taki imprinter (prawdopodobnie tani) bylby dla nich idealny,
    zwlaszcza, ze pojawilo sie duzo tanich wypuklych kart (marketowe -
    caerrfour np.) ktorymi spokojnie moznaby tam placic.