  • 1. Data: 2008-03-28 21:05:12
    Temat: Nowe buty spotowe AND1 prosto z USA za 100zl
    Od: r...@o...pl

    Witam, Mam do sprzedania nieuszkodzone, oryginalne buty sportowe AND1.
    Rozne modele i kolory do wyboru. Tylko rozmiar 42.5 czyli dlugosc
    wkladki 27cm czyli rozmiar 8UK. Moge wyslac zdjecia na maila. Kontakt
    r...@o...pl

  • 2. Data: 2008-03-28 21:14:32
    Temat: Re: Nowe buty spotowe AND1 prosto z USA za 100zl
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    r...@o...pl wrote:
> [...]
    > Rozne modele i kolory do wyboru. Tylko rozmiar 42.5 czyli dlugosc
    > wkladki 27cm czyli rozmiar 8UK. Moge wyslac zdjecia na maila. Kontakt

    podaj na grupę numer konta to ci przeleje.
    Moze wtedy cos bedzie to mialo wspolnego z bankami.