  • 1. Data: 2008-03-28 13:22:06
    Temat: Gdzie mozna ustawic przelew warunkowo?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    W którym banku możemy złozyć polecenie przelewu na kwotę powiedzmy 1 tys. zł, które
    zostanie wykonane w momencie, gdy na
    rachunku znajdą się środki w dostatecznej ilości?
    Wiekszość banków wywala błąd niestety - albo nie przyjmie zlecenia, albo nie
    zrealizuje, choć dzień dwa później czy
    nawet parę godzin później pieniążki na konto wpłyną.
    Coś chyba iPKO ma, w rodzaju "powtarzaj aż do", ale nie znam szczegółów.
    A jak w innych bankach?
    JaC

  • 2. Data: 2008-03-28 13:31:10
    Temat: Re: Gdzie mozna ustawic przelew warunkowo?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Mar, 14:22, " 666" <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    > nawet parę godzin później pieniążki na konto wpłyną.
    > Coś chyba iPKO ma, w rodzaju "powtarzaj aż do", ale nie znam szczegółów.

    W Nordea Spectrum zauwazylem zapis, ze zlecenia z data przyszła sa
    "probowane" przez 7 dni.

  • 3. Data: 2008-03-28 13:35:26
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Dasz radę sprawdzic, czy do zlecenia z datą przyszła da się wstawić date
    "dzisiejszą"?
    Wywali, czy nie?
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-03-28 16:59:06
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik " 666"
    > Dasz radę sprawdzic, czy do zlecenia z datą przyszła da się wstawić
    > date "dzisiejszą"?
    > Wywali, czy nie?

    na logike data dzisiejsza nie jest przyszła - wykona się dzis :-)

    W Nordei jest inaczej - jak dzis to daty sie nie wypelnia
    a jak wypelnisz dzisiejsza to blad.

    Daje to bzdurny efekt w weekendy - nie można wpisac przelewu
    do wykonania na poniedzialek rano. Przelew wykona sie w poniedzialek
    rano tylko jak sie go wpisze bez daty i zdejmie srodki z rachunku
    natychmiast
    DLACZEGO - już tłumaczę: w piątek chyba po 20:00 w sobotę i w niedzielę
    datą przyszłą jest WTOREK(!) poniewaz u nich w tym czasie
    za datę DZISIEJSZĄ robi już PONIEDZIALEK
    System więc daty poniedzialkowej nie przyjmie
    a puszczenie przelewu bez daty zdejmuje srodki natychmiast
    c.b.d.o.
    *** blad ***

  • 5. Data: 2008-03-28 17:11:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Mar, 17:59, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
> [...]
    > do wykonania na poniedzialek rano. Przelew wykona sie w poniedzialek
    > rano tylko jak sie go wpisze bez daty i zdejmie srodki z rachunku

    A jak jeszcze nie ma srodkow?

    Przy zleceniach z data przyszla, niektore banki (systemy) robia
    kilkakrotnie probe realizacji tego samego dnia, uwzgledniajac, ze
    srodki moga przyjsc kolejna sesja elixiru.

    Noredea daje komfort podejmowania takich prob przez 7 dni
    (roboczych?) ale kosztem jednorazowej proby kazdego dnia?

    No i nie zalozymy, z tego co piszesz, zlecenia pod pieniadze, ktore
    "powinny" przyjsc w poniedzialek, bo przelew bez srodkow sie nie
    zalozy, a zlecenia przyszlego nie zrobimy (domyslam sie, ze w piatek
    do 20-ej jeszcze jest to mozliwe)

> [...]
    > za datę DZISIEJSZĄ robi już PONIEDZIALEK
    > System więc daty poniedzialkowej nie przyjmie
    > a puszczenie przelewu bez daty zdejmuje srodki natychmiast

    No wlasnie - wiesz cos na temat ilosci prob dziennie podejmowanych
    przez system w zwiazku z realizacja zlecenia stalego?

  • 6. Data: 2008-03-28 17:18:56
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    Przy zleceniach z data przyszla, niektore banki (systemy) robia
    kilkakrotnie probe realizacji tego samego dnia, uwzgledniajac, ze
    srodki moga przyjsc kolejna sesja elixiru.

    -------

    Kurcze, takie cos byloby dla mnie bardzo atrakcyjną cechą. Gdzie tak to
    działa?

    marekz

  • 7. Data: 2008-03-28 17:22:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf"

    > No wlasnie - wiesz cos na temat ilosci prob dziennie podejmowanych
    > przez system w zwiazku z realizacja zlecenia stalego?

    powtarzania niezrealizowanej operacji nie testowalem - tylko sprawe
    przyszlej
    daty zbadalem doglebnie
    *** blad ***

  • 8. Data: 2008-03-28 17:27:56
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości

    > powtarzania niezrealizowanej operacji nie testowalem - tylko sprawe
    > przyszlej
    > daty zbadalem doglebnie

    To moze ja napisze, bo akurat wiem. Raz na dobe, na I sesje Elixir.

    marekz

  • 9. Data: 2008-03-28 20:28:34
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No i o to własnie pytam: które banki??
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2008-03-28 22:36:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Mar, 21:28, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > No i o to własnie pytam:  które banki??
    > JaC

    Albo BZWBK albo Eurobank - taka informacje mialem przy zatwierdzaniu
    zlecenia z data przyszla w ktoryms z nich, ze beda podejmowane proby
    realizacji az do godz 17-ej dznia zlecenia.

    W opisie nie widze, jak bede zakladal w ktoryms z nich zlecenie w
    najblizszych dniach to napisze , o ile wczesniej ktos tego tu nie
    zaktualizuje.