  • 41. Data: 2009-03-22 19:02:04
    Temat: Re: Kiedy Chiny pękną?
    Od: "rozsadny" <r...@n...com>

    > Większość mieszkańców Tybetu to Chińczycy osiedleni na siłę. Pozostali na
    > pewno wypowiadali się swobodnie w powyższym badaniu, bo przecież w Chinach
    > jest wolność wypowiedzi.
    > :-D

    No jasne, chiny wybily w pien tybetanczykow i teraz udaja tam greka a raczej
    tybetanczyka... kto takie bajki sprzedaje? Wyborcza?:)))

    > Z pewnością.

    Tak

    > Ale na każdą bombkę zrzuconą na Chiny ilość ofiar będzie tak na oko z
    > dziesięć razy większa.

    Ok, masz problem z sasiadem, ich jest 10 ciu ty jeden z matka, masz
    laternatywe - ich ginie 5 ciu i ty z matka albo uszy po sobie i nie
    draznic...
    Co prawda zawsze pozostanie ci satysfakcja, jesli wybierzesz opcje pierwsza,
    ze rowniez z toba i twoja matka tez ich 5-ciu poszlo do piachu. Nie wazne,
    ze caly majatek jaki gromidzl towj pradziad, dziad, ojciec wlasnie przeszedl
    do pozostalych 5-ciu a ty wachasz kiwatki od spodu - najwazniejsze, ze ich
    5-ciu tez...
    Teraz juz wiem dlaczego w Polsce tak duze poparcie dla wojny w Afganistanie
    i tarczy antyrakietowej - po prostu polacy to urodzone ofiary...:)))

    > Wiedząc to stawiam raczej że wybiorą wojnę cichą i przepychanki w okolicy
    > Taiwanu i Tybetu z użyciem broni konwencjonalnej z jednoczesnym
    > intensywnym działaniem dyplomacji.

    Raz jeszcze ci napisze: amerykanie predzej sie po uszy obesraja niz zaczna
    jaka kolwiek wojne z chinami.
    Raz nwet byla, na poczatku lat 90-siatych, tak zwana celna wojna. USA
    wporwadzilo embargo na chinskie produkty, po kilku godzinach chiny zrobil;y
    to samo, 12 godzin pozniej USA odwolalo embargo na chinskie produkty:)) caly
    swiat lal z USA jak szybko zrozumialy lekcje...

  • 42. Data: 2009-03-22 19:12:36
    Od: "rozsadny" <r...@n...com>

    > Widze, ze kol Rozsadny stoi rozsadnie po stronie silniejszego -czyli
    > chinskiego mandaryna.

    Jakos bardziej mi odpowiada "mandaryn" niz zdradziecki "hamburger".

    > Ja ogladalem kiedys film Kundun(o Tybecie i Dalai Lamie) i mam inny
    > poglad.
    > Wprowadzanie na sile naszego porzadku rzeczy na ogol niewychodzi na dobre
    > narodom
    > tak szczodrze obdarowanym.

    Film fabularny ma o do siebie, ze to bajka... Dlaczego ludzie w Polsce tego
    nie rozumieja, ze nie istnieje "prawdziwy" film fabularny.
    Prosze - nie przywoluj do dyskusji bajek filmowych.

    > Rzez mongolskich mnichow- tak jest ,wyrznieto ich prawie milion. Czytalem
    > nawet(bedac tu na Zachodzie),

    Daj tytul.

    > oporu ludzi. A ze to mialo miejsce dawno, gdzies w latach 20-tych ub.

    W latach 20 -ubieglego wieku Mongolia byla pod wplywami chinskimi, chiny pod
    wplywami anglosaskimi... moze tych mnichow wybili kapitalisci i
    neoliberalowie (co by bylo zgodne z ta ideologia)

    > stanowili skazani na celibat mnisi buddyjscy.

    Do dzis 80% obywateli mongoli deklaruja przynaleznosc do buddyzmu, nie
    przeszkadz jednak to im glosowac od 1990 roku na ta sama partie co przez
    ostatnie 60 lat:) Od 1990 roku Mongolia jest demokracja parlamentarna.
    Czyzby "zachod" nie widzial, zadnego biznesu w Mongoli?;)

    > Gdyby w Polsce bylo 10 mln czarnych pajakow to ja bym ich sam chetnie tez
    > mordowal. A te pare ich tysiecy dzisiaj-

    Mimo iz jestem katolikiem ale niepraktykujacym i tez czarnego nie lubie a
    nawet wiecej, to powiem ci, ze nie czarni sa zakala Polski! Zakala Polski sa
    neoliberalowie, sprzedawczyki, tanie zlodziejaszki z pod znaku (obecnie, w
    przeszlosci byly inne szyldy) PO czy PiS tudziesz SLD, PSL. Jak by ich
    rozliczyc co do zlotowki za ich dokonania... to oj... dzialo by sie. Nie
    jedno by wyszlo.
    Czarni przy ich robia doskonaly biznes. Oni (PO, PiS oi reszta) udostepnia
    czarnym robienie zlotego biznesu, czarni dbaja o dobre imie PO i PiS:)))
    sprzedaz wiazana, a w dupe dostaje obywatel...

  • 43. Data: 2009-03-22 19:14:59
    Od: "rozsadny" <r...@n...com>

    "kashmiri" <x...@g...com> wrote in message
    > rozsadny <r...@n...com> had the courage to write:
    >
    > To masz artykuł sprzed chwili:
    > http://news.yahoo.com/s/ap/20090322/ap_on_re_as/as_c
    hina_tibet

    > Na pewno napiszesz, że to przebrzydła CIA podburza niewdzięcznych
    > Tybetańczyków, którym przecież Chiny dały szczęście i raj na ziemi :P

    Przeczytalem to i co?
    W Grecji demonstrowalo przez grudzien, styczen i luty ponad 2 milony ludzi -
    czy to znaczy, ze w Grecji jest dyktatuera i nalezy pomoc grekom obalic
    obecna wladze (prawicowa notabene).
    Po prostu powiedz cos na temat tego tekstu, bo naprawde nie wiem op co ci
    biega.

  • 44. Data: 2009-03-22 20:08:52
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Mar, 19:52, "rozsadny" <r...@n...com> wrote:

    > Jeden ze skladow makulatury w Polsce (przypadek autentyczny, osobiscie
    > doswiadczony) zarzadal doplaty 10gr za kazdy przyjety przez nich kilogram
    > makulatury gazetowej! Wywalilem to na smietnisko...
    > Skupy juz zadaja kasy za przyjecie makulatury...

    Nikomu się tego nie opłaca przerobić, choćby na srajtaśmę ..?

  • 45. Data: 2009-03-22 21:38:44
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

> [...]
    > grekom obalic obecna wladze (prawicowa notabene).
    > Po prostu powiedz cos na temat tego tekstu, bo naprawde nie wiem op co ci

    Mam wrażenie, że jesteś bardzo przejęty rolą Chin na świecie.

    Owszem, nikt nie wątpi w potęgę tego imperium, a opowieści o USA atakujących
    cokolwiek silniejszego od Somalii budzą obecnie śmiech na sali. Ale historii
    chińskiej już nie musisz wybielać - nie płacą Ci za to, prawda?

    To bardzo chwytliwy slogan: żołdacy wielu armii nazywają siebie
    "wyzwolicielami". Co się działo w Tybecie, to ani Ty, ani ja nie wiemy na
    pewno; z dostępnych źródeł jednak wiadomo, że Chińczycy nie byli WCALE
    postrzegani jako wybawiciele Tybetu, a rewolucja ludowa, na którą liczyły
    władze chińskie, nie wybuchła. Po prostu Tybetańczykom generalnie odpowiadał
    ich tradycyjny styl życia.

    Mnichów w Mongolii wyrżnęli komuniści (nie kapitaliści). Przy czym nie tylko
    wymordowali blisko milion osób, ale zniszczyli kulturę CAŁKOWICIE: w tej
    chwili oficjalnie buddyjskie państwo nie ma z czego jej odtwarzać. Spalono
    100% ksiąg, z setek klasztorów nie zrównano z ziemią trzech (!), zakazano
    tradycyjnych pieśni, tańców, obrządków, pisma (!) itd. - na siedemdziesiąt
    lat. Dzieła tego dokonały wojska i służby chińskie i radzieckie - Mongolia
    nowiem nie miała rodzimego ruchu komunistycznego.

    Zapraszam do lektury źródeł.

    k.

  • 46. Data: 2009-03-22 21:47:43
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "rozsadny" <r...@n...com> napisał w wiadomości
    news:PLvxl.18638> Na twoim pisorze.
    > Zesral bys sie w gacie jak by ci przyszlo sprzedac luske od pocisku
    > pistoletowego - a o Uranie piszesz i to jeszcze z odpadow paliwa z
    > elektrowni atomowej - tyle tam cennego uranu, ze jedna tona moze wystarczy
    > bys swiecil w nocy:)))
    > Chlopie, jak by w odpadach bylo uranu na tyle duzo, ze oplacalo by sie go
    > odzyska, to by to juz dawno robili... sadzisz, ze tylko ty jestes taki
    > cwany? Nie dosc, ze masz zerowa wiedze o chinach to jeszcze fizyka nie
    > jest twoim ulubionym przedmiotem.

    Masz zerową wiedzę na temat inwazji Chin w Tybecie.
    W Chinach byłem, a Ty?
    Fizyka to moje hobby.
    Nie wiem czy jest sens z Tobą dyskutować?

  • 47. Data: 2009-03-23 13:09:21
    Od: "Hektor" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał

    No dobra, oferuję wodę morską. Odbiór własnym transportem. Sprzedam prawie
    każdą ilość.

    Zbigniew Kordan

  • 48. Data: 2009-03-23 13:20:15
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Hektor" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał

    > No dobra, oferuję wodę morską. Odbiór własnym transportem. Sprzedam prawie
    > każdą ilość.

    Udowodnij swoje prawa do jej sprzedaży.

  • 49. Data: 2009-03-23 13:41:23
    Od: "edukom" <e...@n...pl>

    wiadomości news:gq5nc8$1d8$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Daj mi produkt, który się nie sprzeda za 1 grosz za tonę.

    Dam ci pełno takich produktów od
    eternitu po statki.

    G.

  • 50. Data: 2009-03-23 13:49:29