  • 51. Data: 2009-03-23 15:26:07
    Temat: Re: Kiedy Chiny pękną?
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > No dobra, oferuję wodę morską. Odbiór własnym transportem. Sprzedam prawie
    > każdą ilość.

    Masz pozwolenie wodnoprawnme? A że zbiornik o głębokości pow. 1 metra, to
    niezbędna będzie OOŚ (Ocena Oddziaływania na Środowisko). U mnie komplet
    papierów na to stoi 20 tys. netto.

    AS

  • 52. Data: 2009-03-23 18:50:45
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    kashmiri schrieb:
    > edukom <e...@n...pl> had the courage to write:
    >
    > Popatrzmy na giełdę, a za parę dni podam parę nazw firm, za które 1
    > grosz to
    > za dużo...

    Czekamy!

    > Zaczynamy od przemysłu stoczniowego.

    Ktoras z polskich stoczni jest notowana na GPW?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 53. Data: 2009-03-23 20:30:56
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski"

    > Ktoras z polskich stoczni jest notowana na GPW?

    Stocznia Toruńska cos tam chciała się chyba notować.

  • 54. Data: 2009-03-23 20:58:17
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 18:23:24 +0100, Baloo napisał(a):

    > Zajrzyj tutaj - urbas.blog.onet.pl - sporo się można dowiedzieć. W sumie to
    > raczej dywagacje, spekulacje, hipotezy i domysły, ale w dużej mierze oparte
    > na faktach. No i wypowiadają się dość rozsądni ludzie.

    Czy da się te komentarze czytać bez zakładania konta?
    Ba ja widze tylko same początki wypowiedzi, a nie mam najmniejszej chęci
    na zakładanie konta na następnym z tysiąca portali tylko po to, by
    zapoznać się z czyjąś opinią.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 55. Data: 2009-03-23 21:01:53
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Skonfiguruj sobie czytanie grup dyskusyjnych w Outlooku, Thunderbirdzie itp.
    Po co się męczyć z portalami?
    Co to daje?

  • 56. Data: 2009-03-23 21:10:03
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Czy da się te komentarze czytać bez zakładania konta?

    Jak widzę już się nie da :/
    A jeszcze wczoraj bez problemu.
    Trochę głupie posunięcie, bo nie sądzę, by komuś się specjalnie chciało
    zakładać konto na onecie, żeby poczytać blog.

    > a nie mam najmniejszej chęci
    > na zakładanie konta na następnym z tysiąca portali tylko po to, by
    > zapoznać się z czyjąś opinią.

    No więc właśnie. Nie ukrywam, że decyzja Urbasia okazała się niezbyt
    przemyślana.