  • 1. Data: 2009-03-19 15:17:02
    Temat: Polbank-hipoteczne?
    Od: belgrano <P...@g...com>

    Witam.
    Mam pytanie jak wygląda przydzielanie kredytu hipotecznego w Polbanku?
    Ile czasu zajmuje przelanie środków od czasu złozenia papierów?
    Wstępna decyzje dostałem po 5 dniach. Teraz tylko formalności. Wiem że
    dawniej róznie bywało, a może ktoś brał teraz kredyt?

  • 2. Data: 2009-03-19 20:06:27
    Temat: Re: Polbank-hipoteczne?
    Od: "karlos" <k...@t...pl>

[...]

    ja biore pozyczke hipoteczna nie kredyt - w Polbanku
    pier...le sie z nimi 6 tydzien
    mam decyzje ostateczna na tak, czytam umowe
    jeszcze troche i chyba zarzadali by mojego odcisku stopy, tyle papierow
    potrzebowali

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-03-20 07:05:31
    Od: "Obserwator b." <J...@...A>

    belgrano napisał(a):
> [...]
    > Wstępna decyzje dostałem po 5 dniach. Teraz tylko formalności. Wiem że
    > dawniej róznie bywało, a może ktoś brał teraz kredyt?
    Decyzje wstępną daja dość szybko ale potem czekanie :)
    Mi na razie telefonicznie odmówili kredytu hipotecznego bo buduje za
    duży dom :(
    J.

  • 4. Data: 2009-03-20 10:41:53
    Od: belgrano <P...@g...com>

    Ja decyzje tel. mam i ponoc do konca tygodnia przyszłego bedzie
    wszystko załatwione. Przelanie kasy też ale cos za szybko mi to
    wygląda, choć moze dlatego że mam na kredycie VIP?

  • 5. Data: 2009-03-21 22:22:04
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Użytkownik "karlos" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam decyzje ostateczna na tak, czytam umowe
    > jeszcze troche i chyba zarzadali by mojego odcisku stopy, tyle papierow

    Ja akurat odpuscilem sobie Polbank, wiec troche ten post OT, ale zauwazylem
    ogolna prawidlowosc, ze im wiecej masz, tym wiecej dokumentow musisz
    przedstawic, np. jezeli masz mieszkanie (co w scoringu nie zwieksza Twojej
    zdolnosci), to musisz przedstawic zaswiadczenie, ze a) nie zalegasz z
    oplatami, b) ze mozna na to mieszkanie zalozyc ksiege wieczysta; jezeli masz
    telefon stacjonarny, czy komorkowy to musisz przedstawic ostatnio oplacone
    rachunki (zeby wiedzieli, jakie masz z tego tytulu obciazenia i czy placisz
    w terminie), jezeli masz samochod do notarialny odpis dowodu rejestracyjnego
    (zeby wiedzieli, jaka pojemnosci i ile pali). U mnie najwiekszy problem byl
    z karta kredytowa - wypowiedzialem umowe na dwa tygodnie przed zlozeniem
    wniosku kredytowego i karta nie byla widoczna w BIKu - nie sprawdzilem tego
    za wczasu i przyznalem sie we wniosku kredytowym, ze mialem taka karte.
    Oficer kredytowy powiedzial mi, ze skoro nie widza jej w BIKu, to
    powienienem przyniesc opinie z banku wystawcy, ze byla prawidlowo
    obslugiwana...

    Takie rzeczy, ktorych nigdzie nie widac (np. telefon komorkowy, samochod nie
    kupiony na kredyt, konto bez limitu debetowego itp.) dobrze jest ukryc.

    Pozdrawiam, Beniowa

    PS. Ale tak zupelnie to juz odpadlem w Deutsche - zazyczyli sobie odpisu
    polisy swiadczacej o tym, ze deweloper ubezpieczyl teren budowy (w moim
    przypadku nie ubezpieczyl), chociaz wydawaloby sie ze m. in. od tego jest
    niemale "ubezpieczenie do czasu wpisu hipoteki", przeslali tez do
    wypelnienia tabelke, ktorej nie potrafilem wypelnic, na prawde
    intelektualnie kompletnie wymieklem, formularz byl jeden zarowno dla
    budujacych z deweloperem, jak i budujacych wlasnie i trzeba bylo napisac
    takie dane, jak np. data wylania fundamentow, data wylania stropu nad
    kondygnacja nr x, data stanu surowego zamknietego itp. Bylo to o tyle
    absurdalne, ze bralem kredyt na dom juz wybudowany przez dewelopera. Od tego
    czasu mam olbrzymi szacun dla osob, ktorym udalo sie wziac kredyt w
    Deutsche.

  • 6. Data: 2009-03-23 05:22:44
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sat, 21 Mar 2009 23:22:04 +0100, Beniowa napisał(a):

    > czasu mam olbrzymi szacun dla osob, ktorym udalo sie wziac kredyt w
    > Deutsche.

    To jest pikuś. Rok temu byłem zainteresowany ofertą PEKAO SA.
    Jakie było moje zdziwienie kiedy dodatkowo nakazali założenie III filaru w
    PZU Życie na okres trwania umowy hipotecznej. 1100 zł rocznie większy koszt
    kredytu. Z tego co wiem mają ten wymóg do dzisiaj dla kredytów pow.
    100.000zł.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex: