  • 11. Data: 2009-03-21 10:53:38
    Temat: Re: Kiedy Chiny pękną?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nie żartuj.
    Kto jak kto ale Niemcy to się akurat nie lubią zadłużac.
    Najwyżej emerytki nie będą jeździły do luksusowych Spa.
    JaC

    -----

  • 12. Data: 2009-03-21 11:00:49
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 21 Mar, 00:53, fatso <f...@n...com> wrote:
    > W USA bylem w listopadzie ub.roku. Przejechalismy z Mondrusia wschodnie
    > wybrzeze bez klopotu.

    Bez klopotu, czyli znaczy ze benzyne sprzedawali?
    Jak kryzys? Nie prosili o datki od turystow?

    > Zydzi gewaltuja
    > bo im Madoff odebral miliardy ale poza tym jest spokoj.

    No tak, Zydzi...

    > Mysle, ze gdy
    > prawdziwy kryzys przycisnie to Stany Zjednoczone
    > powroca do idei podzialu stanu California na dwa mniejsze stany. Ten
    > drugi mial sie nazywac Jefferson. Po to wlasnie aby
    > potezny stan-panstwo nie mogl rozbic calego panstwa.

    Ale to przeciez dodatkowe koszty beda: flage beda musieli
    przeprojektowac zeby te 51. gwiazdke zmiescic.

  • 13. Data: 2009-03-21 12:09:05
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Łukasz" <n...@d...com> napisał w wiadomości

    > Czy wy naprawdę wierzycie w to, że Chińczycy daliby się tak wykiwać? To co
    > nam podają to tylko puste słowa, puste liczby.

    Ja się _obawiam_, że nie da się ich tak łatwo oszukać. Pytanie co wtedy?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 14. Data: 2009-03-21 13:04:10
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "Łukasz" <n...@d...com> napisał w wiadomości

    > Ja się _obawiam_, że nie da się ich tak łatwo oszukać. Pytanie co wtedy?

    Odbiorą Tajwan, pewnie jescze kawałek Indii albo Koreę. Wszyscy
    będą zadowoleni.

  • 15. Data: 2009-03-21 13:12:38
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Wojciech Frybyśu" <w...@p...iUSUNTOnteria.pl> napisał w
    wiadomości

    > Odbiorą Tajwan, pewnie jescze kawałek Indii albo Koreę. Wszyscy
    > będą zadowoleni.

    No i nie bez kozery od dawna mówi się o granicy polsko-chińskiej ;-)

  • 16. Data: 2009-03-21 13:35:30
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    > "Wojciech Frybyśu" <w...@p...iUSUNTOnteria.pl> napisał w
    > wiadomości

    > No i nie bez kozery od dawna mówi się o granicy polsko-chińskiej ;-)

    Na wschód od Konina Azja się zaczyna

  • 17. Data: 2009-03-22 00:28:16
    Od: "rozsadny" <r...@n...com>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message

    > cos mocno podskakuja Chinczykom, Tybet sobie przypomnieli. Nie zawadziloby
    > troche w tej sprawie postrzelac.

    Z kim i o co? ponad 80% mieszkanców Tybetu nie chce widzieć Dalajlamy w
    Tybecie:)
    Pamietaj, ze jeszcze do lat 50-siatych ubieglego stulecia Tybet byl panstwem
    feudalnym, gdzie chlop z najnizszej kasty wart byl tyle siana ile wazyl...
    Sadzisz, ze ludzie tamk mieszkajacy, gdzie jeszcze 60 lat temu analfabetyzm
    siegal 85% (dzis ok 5%) chca wrocic do tego? Kaplani tak - z pewnoscia:))

    > Albo pare bombek atomowych. Chinczyk by wtedy przestal miauczec o swoje
    > dolary.

    Wiesz, Chiny to nie jest zacofany kraj jaki czesto pokazuje sie w TV. Nalezy
    przede wszystkim zrozumiec, ze stereotypy sa najwiekszym wrogiem zdrowego
    rozsadku!
    Chiny sa dzis trzecim swiatowym mocarstwem nuklearnym, po USA i Rosji.
    Tylko USA, Rosja i wlasnie Chiny sa w stanie zbombardowac dowolne miejsce na
    ziemi - tylko te trzy kraje!
    Chiny posiadaja nie mniej inponujacy arsenal nuklearny od amerykanow.
    Sadzisz, ze amerykanie zaryzykuja odwet ze strony Chin na ich bogate miasta?
    A tym samym zakoncza rozdzial historyczny pod tytulem USA?
    Predziej amerykanie sie zesraja na mieko niz o tym nawet pomysla.

  • 18. Data: 2009-03-22 05:06:27
    Od: fatso <f...@n...com>

    rozsadny wrote:

> [...]
    > miasta? A tym samym zakoncza rozdzial historyczny pod tytulem USA?
    > Predziej amerykanie sie zesraja na mieko niz o tym nawet pomysla.

    Polska tez byla kiedys takim krajem jak Tybet: 85% glosowalo na ukochana
    PZPR ale tez ciagle jakies ruchawki, strajki
    i niezadowolenie za ktore obwiniano Czarnych Pajakow, tak jak mnichow w
    Tybecie. Gdyby duchownych wymordowac fizycznie,
    tak jak to uczyniono w Mongolii to Polska pewnie by byla kraina mlekiem
    i miodem plynaca dzisiaj a nie kapitalistyczna
    dzungla. Tak zapewne myslaly elementy "betonu" w Partii, na szczescie
    przegraly.

    Co do konfliktu zbrojnego Chin z USA to ja chcialbym zmodyfikowac tu
    moje poglady. Yankesi maja tu dwie lepsze opcje:

    1/ Nacisnac na guzik pod nazwa Chinska Demokracja i rozbic w ten sposob
    Chiny wewnetrznie.

    2/ Spuscic z lancucha brytana Dalekiego Wschodu i on juz sobie poradzi.
    z Chinczykami. Przypomne, ze wbrew eurocentrycznym
    pogladom ostatnia wojna swiatowa bynajmniej nie zaczela sie w Gdansku
    ale rok wczesniej, w Nankinie. Tak jest, Samuraje maja
    dosc srodkkow finansowych, know how i energii ludzkiej aby pokazac
    Chinczykom ich wlasciwe miejsce.

    fatso

  • 19. Data: 2009-03-22 10:53:58
    Od: "rozsadny" <r...@n...com>

    > Polska tez byla kiedys takim krajem jak Tybet: 85% glosowalo na ukochana
    > PZPR

    Nie 85% a 98% by uscislic. Ale to ma zerowe przeniesienie na Tybet.
    Tybet do lat 1950-1951 byl krajem feudalnym, ktory (wladze) calkowicie oparl
    sie postepowi w celu utrzymania feudalizmu. Chlop w Tybecie przed 1950
    rokiem byl przypisany do pola danego pana i nie mogl opuszczac miejsca
    zamieszkania pod grozba kary smierci. To dlatego, mnisi przegrali wojne w
    1950-51 roku! Bo chlopi przechodzili na chinska strone widzac w niej
    wolnosc.
    Nawet pozniesze powstanie sie niepowiodlo mimo poteznych srodkow ze strony
    CIA bo zwykli ludzie tego nie poparli i z tym walczyli. To co dzis jest w tv
    to tania papka propagandowa. Jako by caly tybet az czekal ze
    zniecierpliwoieniem jak wroca poprzedni wladcy i zaraz wprowadza ponownie
    feudalizm i ludzie beda szczesliwi, bo czlowiek bedzie wart tyle co jego
    waga wyrazona w sianie.

    A w Polsce:
    > ale tez ciagle jakies ruchawki, strajki
    > i niezadowolenie za ktore obwiniano Czarnych Pajakow,

    Po raz, to nikt "czarnych" za strajki nie obwinial, kosciol w Polsce za
    czasow PRL-u przezywal rozkwit, ksieza nigdy tak dobrze jak wlasnie za
    czasow PRL-u nie mieli i juz miec nie beda!
    Strajki wybuchaly z powodu podwzki cen pradu, zywnosci... przewaznie o
    5%:))) porownaj to do zeszlorocznych podwyzek cen zywnosci o 50% czy 60%?
    Ladnie ludzi ustawili do szeregu, prawda? Jednal PRL byl naprawde cienkim
    systemem, skoro juz 5% podwyzki powodowaly zamieszki, a dzis mozna
    sprzedawac doslownie za czapke gruszek zaklady pracy wywalajac ludzi na
    zbity leb i jeszcze ludzie ci powiedza, ze to normalne, tak powinno byc:) To
    wrecz fenomen! Kiedys opieka panstwa nad jednostka byla krytykowana, ludzie
    sie tego pozbyli poprzez zamieszki strajki, dzis kiedy dostaja kopa w dupe
    jeszcze klaskaja... Niesamowite!

    > tak jak mnichow w Tybecie. Gdyby duchownych wymordowac fizycznie,

    Gdyby Hitler wygral wojne, albo: gdyby nie Krol Stasio to Polska byla by
    potega...
    Nikt mnichow nie wymordowal i nawet nie chcial...

    > tak jak to uczyniono w Mongolii to

    Jakies zrodla tej rewelacji?

    > Polska pewnie by byla kraina mlekiem i miodem plynaca dzisiaj a nie
    > kapitalistyczna
    > dzungla. Tak zapewne myslaly elementy "betonu" w Partii, na szczescie
    > przegraly.

    Czy dlatego "na szczescie", ze w polsce dzis jest ok 5% bankow Polskich a
    reszta zostala sprzedana za cene budynkow (czasem nawet mniej) czy dlatego,
    ze w Polsce nie ma juz przemyuslu tylko Polska jest krajem spekulacyjnym z
    coraz bardziej rosnaca kadra nizszego szczebla jak: sprzataczki, pokojowki,
    pomocnicy budowlani, ogolnie mowiac tania sila robocza od najprostrzych
    prac - czy z tego mamy sie cieszyc? Czy to wlasnie ma dac nam dume narodowa,
    ze sprzedano Polske a my bedziemy sprzatac u niemca, francuza, anglika...

    > Co do konfliktu zbrojnego Chin z USA to ja chcialbym zmodyfikowac tu moje
    > poglady. Yankesi maja tu dwie lepsze opcje:

    Jedna z nich to milczec, a druga to milczec.

    > 1/ Nacisnac na guzik pod nazwa Chinska Demokracja i rozbic w ten sposob
    > Chiny wewnetrznie.

    Buhahahah jasne, bo chinczycy sa tak glupi jak polacy, ze dadza sie
    sprzedac.... i chca powrotu do tego co bylo przed 1935 rokiem... prawda, o
    niczym innym wrecz nie marza...

> [...]
    > rok wczesniej, w Nankinie. Tak jest, Samuraje maja
    > dosc srodkkow finansowych, know how i energii ludzkiej aby pokazac

    O tak, na pewno... Japonia jedyne co moze to wyslac rakiete w kierunku
    Koreanskiej rakiety... i liczyc, ze Korea nie odpowie... Japonia to kraj w
    100% zdominowany przez USA. I to w USA zapadaja decyzje co Japonia zrobi.
    Doprawdy nie pojmuje, czy to wlasnie fefkt "nowej wolnej Polski", ze ludzie
    maja wiedze jakies 60 lat wstecz? Czy szkolnictwo po upadku PRL-u az tak
    upadlo?

  • 20. Data: 2009-03-22 12:13:18
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "rozsadny" <r...@n...com> napisał w wiadomości

    > "fatso" <f...@n...com> wrote in message

    > Z kim i o co? ponad 80% mieszkanców Tybetu nie chce widzieć Dalajlamy w
    > Tybecie:)

    Większość mieszkańców Tybetu to Chińczycy osiedleni na siłę. Pozostali na
    pewno wypowiadali się swobodnie w powyższym badaniu, bo przecież w Chinach
    jest wolność wypowiedzi.
    :-D

    > Sadzisz, ze ludzie tamk mieszkajacy, gdzie jeszcze 60 lat temu
    > analfabetyzm siegal 85% (dzis ok 5%) chca wrocic do tego? Kaplani tak - z
    > pewnoscia:))

    Z pewnością.

    > Chiny posiadaja nie mniej inponujacy arsenal nuklearny od amerykanow.
    > Sadzisz, ze amerykanie zaryzykuja odwet ze strony Chin na ich bogate
    > miasta?

    Ale na każdą bombkę zrzuconą na Chiny ilość ofiar będzie tak na oko z
    dziesięć razy większa.
    Wiedząc to stawiam raczej że wybiorą wojnę cichą i przepychanki w okolicy
    Taiwanu i Tybetu z użyciem broni konwencjonalnej z jednoczesnym intensywnym
    działaniem dyplomacji.