    From: "rozsadny" <r...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kiedy Chiny pękną?
    Date: Sun, 22 Mar 2009 10:53:58 -0000

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
    news:kHjxl.77734$ay6.43527@newsfe30.ams2...

    > Polska tez byla kiedys takim krajem jak Tybet: 85% glosowalo na ukochana
    > PZPR

    Nie 85% a 98% by uscislic. Ale to ma zerowe przeniesienie na Tybet.
    Tybet do lat 1950-1951 byl krajem feudalnym, ktory (wladze) calkowicie oparl
    sie postepowi w celu utrzymania feudalizmu. Chlop w Tybecie przed 1950
    rokiem byl przypisany do pola danego pana i nie mogl opuszczac miejsca
    zamieszkania pod grozba kary smierci. To dlatego, mnisi przegrali wojne w
    1950-51 roku! Bo chlopi przechodzili na chinska strone widzac w niej
    wolnosc.
    Nawet pozniesze powstanie sie niepowiodlo mimo poteznych srodkow ze strony
    CIA bo zwykli ludzie tego nie poparli i z tym walczyli. To co dzis jest w tv
    to tania papka propagandowa. Jako by caly tybet az czekal ze
    zniecierpliwoieniem jak wroca poprzedni wladcy i zaraz wprowadza ponownie
    feudalizm i ludzie beda szczesliwi, bo czlowiek bedzie wart tyle co jego
    waga wyrazona w sianie.

    A w Polsce:
    > ale tez ciagle jakies ruchawki, strajki
    > i niezadowolenie za ktore obwiniano Czarnych Pajakow,

    Po raz, to nikt "czarnych" za strajki nie obwinial, kosciol w Polsce za
    czasow PRL-u przezywal rozkwit, ksieza nigdy tak dobrze jak wlasnie za
    czasow PRL-u nie mieli i juz miec nie beda!
    Strajki wybuchaly z powodu podwzki cen pradu, zywnosci... przewaznie o
    5%:))) porownaj to do zeszlorocznych podwyzek cen zywnosci o 50% czy 60%?
    Ladnie ludzi ustawili do szeregu, prawda? Jednal PRL byl naprawde cienkim
    systemem, skoro juz 5% podwyzki powodowaly zamieszki, a dzis mozna
    sprzedawac doslownie za czapke gruszek zaklady pracy wywalajac ludzi na
    zbity leb i jeszcze ludzie ci powiedza, ze to normalne, tak powinno byc:) To
    wrecz fenomen! Kiedys opieka panstwa nad jednostka byla krytykowana, ludzie
    sie tego pozbyli poprzez zamieszki strajki, dzis kiedy dostaja kopa w dupe
    jeszcze klaskaja... Niesamowite!

    > tak jak mnichow w Tybecie. Gdyby duchownych wymordowac fizycznie,

    Gdyby Hitler wygral wojne, albo: gdyby nie Krol Stasio to Polska byla by
    potega...
    Nikt mnichow nie wymordowal i nawet nie chcial...

    > tak jak to uczyniono w Mongolii to

    Jakies zrodla tej rewelacji?

    > Polska pewnie by byla kraina mlekiem i miodem plynaca dzisiaj a nie
    > kapitalistyczna
    > dzungla. Tak zapewne myslaly elementy "betonu" w Partii, na szczescie
    > przegraly.

    Czy dlatego "na szczescie", ze w polsce dzis jest ok 5% bankow Polskich a
    reszta zostala sprzedana za cene budynkow (czasem nawet mniej) czy dlatego,
    ze w Polsce nie ma juz przemyuslu tylko Polska jest krajem spekulacyjnym z
    coraz bardziej rosnaca kadra nizszego szczebla jak: sprzataczki, pokojowki,
    pomocnicy budowlani, ogolnie mowiac tania sila robocza od najprostrzych
    prac - czy z tego mamy sie cieszyc? Czy to wlasnie ma dac nam dume narodowa,
    ze sprzedano Polske a my bedziemy sprzatac u niemca, francuza, anglika...

    > Co do konfliktu zbrojnego Chin z USA to ja chcialbym zmodyfikowac tu moje
    > poglady. Yankesi maja tu dwie lepsze opcje:

    Jedna z nich to milczec, a druga to milczec.

    > 1/ Nacisnac na guzik pod nazwa Chinska Demokracja i rozbic w ten sposob
    > Chiny wewnetrznie.

    Buhahahah jasne, bo chinczycy sa tak glupi jak polacy, ze dadza sie
    sprzedac.... i chca powrotu do tego co bylo przed 1935 rokiem... prawda, o
    niczym innym wrecz nie marza...

    > 2/ Spuscic z lancucha brytana Dalekiego Wschodu i on juz sobie poradzi. z
    > Chinczykami. Przypomne, ze wbrew eurocentrycznym
    > pogladom ostatnia wojna swiatowa bynajmniej nie zaczela sie w Gdansku ale
    > rok wczesniej, w Nankinie. Tak jest, Samuraje maja
    > dosc srodkkow finansowych, know how i energii ludzkiej aby pokazac
    > Chinczykom ich wlasciwe miejsce.

    O tak, na pewno... Japonia jedyne co moze to wyslac rakiete w kierunku
    Koreanskiej rakiety... i liczyc, ze Korea nie odpowie... Japonia to kraj w
    100% zdominowany przez USA. I to w USA zapadaja decyzje co Japonia zrobi.
    Doprawdy nie pojmuje, czy to wlasnie fefkt "nowej wolnej Polski", ze ludzie
    maja wiedze jakies 60 lat wstecz? Czy szkolnictwo po upadku PRL-u az tak
    upadlo?