  • 21. Data: 2007-03-02 16:58:54
    Temat: Re: Karta płatnicza do zakupów w internecie
    Od: "mantes" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <t...@j...spamerow.kr> napisał w
    wiadomości news:es37tg$4od$1@opal.futuro.pl...
    > Szukam karty płatniczej do zakupów w Internecie (za granicą). Zależy mi na
    > tym żeby była tania w eksploatacji ;) bo transakcje byłyby raczej
    > sporadyczne i na niezbyt duże kwoty. Wolałbym też żeby nie była to
    > kredytówka bo nie chce mi się chrzanić z zaświadczeniami o dochodach,
    > świadectwami pracy itd., poza tym dochody z umowy o pracę mam niewysokie
    > (~3kPLN). Idealna byłaby karta którą można "naładować" przed transakcją
    > (nie
    > wiem jak się to dokładnie nazywa) określoną kwotą i na której nie da się
> [...]

    Jeśli jesteż użytkownikiem Allegro, polecam Allekartę BZWBK -
    www.allekarta.pl.
    Zero opłat, bez zaświadczeń i konieczności stałych wpłat, tanie przelewy.
    Pełna akceptacja w necie :)

  • 22. Data: 2007-03-03 11:10:54
    Od: "Piotr" <t...@j...spamerow.kr>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > taka sama masz w bzwbk, mozna wyplacac z bankomatu, ale sie nie oplcaca,
    > bo to droga impreza...

    Do wypłat z bankomatu mam zwykłą vise electron, więc ta druga karta takiej
    funkcjonalności mieć nie musi.

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2007-03-03 11:13:01
    Od: "Piotr" <t...@j...spamerow.kr>

    > Jeśli jesteż użytkownikiem Allegro, polecam Allekartę BZWBK -
    > www.allekarta.pl.

    Ta Allekarta wydaje się być tym czego szukałem :) Zanim złoże wniosek - czy
    są w tej karcie jakieś "haczyki" na które trzeba uważać?

    pozdrawiam

  • 24. Data: 2007-03-03 11:20:08
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Mar 2007 12:13:01 +0100,
    osoba podpisana: Piotr <t...@j...spamerow.kr>
    napisała:

    > Ta Allekarta wydaje się być tym czego szukałem :) Zanim złoże wniosek - czy
    > są w tej karcie jakieś "haczyki" na które trzeba uważać?

    Ona nie jest darmowa; po 2 latach płacisz bodajże 25 PLn (a może po roku
    ?) Ale nikt nie broni Ci jej wcześniej zamknąć ;)

    KJ

    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan

  • 25. Data: 2007-03-06 09:36:52
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Bez papierow mozesz otrzymac KK z limitem 2-3k. Poza tym 3k/miesiac z
    > umowy o prace to dla banku jest interesujacy klient. A ekarta to jest
    > bubel, po co uzywac jakiegos pseudo-produktu ?

    Przy czym w takim Citi dostaniesz np 3kzl bez papierów
    ale co roku dorzuca ci a to 500 a to 1000 limitu.