  • 1. Data: 2007-02-28 06:36:30
    Temat: Karta płatnicza do zakupów w internecie
    Od: "Piotr" <t...@j...spamerow.kr>

    Szukam karty płatniczej do zakupów w Internecie (za granicą). Zależy mi na
    tym żeby była tania w eksploatacji ;) bo transakcje byłyby raczej
    sporadyczne i na niezbyt duże kwoty. Wolałbym też żeby nie była to
    kredytówka bo nie chce mi się chrzanić z zaświadczeniami o dochodach,
    świadectwami pracy itd., poza tym dochody z umowy o pracę mam niewysokie
    (~3kPLN). Idealna byłaby karta którą można "naładować" przed transakcją (nie
    wiem jak się to dokładnie nazywa) określoną kwotą i na której nie da się
    zrobić debetu.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-28 06:38:29
    Temat: Re: Karta płatnicza do zakupów w internecie
    Od: "Piotr" <t...@j...spamerow.kr>

    Co myślicie o ekarcie mBanku? Czy może jest jakaś lepsza oferta?

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-02-28 06:50:35
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Piotr porozsypywal nastepujace haczki:
    > Co myślicie o ekarcie mBanku? Czy może jest jakaś lepsza oferta?
    Znajomi sobie chwale vise electron z intelligo. Wychodzi taniej niz
    ekarta i do tego wieksza akceptacja.
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-02-28 07:09:09
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Piotr wrote:
    > Co myślicie o ekarcie mBanku? Czy może jest jakaś lepsza oferta?

    Bez papierow mozesz otrzymac KK z limitem 2-3k. Poza tym 3k/miesiac z umowy o
    prace to dla banku jest interesujacy klient. A ekarta to jest bubel, po co
    uzywac jakiegos pseudo-produktu ?

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-02-28 08:00:24
    Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <t...@j...spamerow.kr> napisał w
    wiadomości news:es37tg$4od$1@opal.futuro.pl...
> [...]
    > wiem jak się to dokładnie nazywa) określoną kwotą i na której nie da się

    Visa przedpłacona ING. Mam i chwalę. Nie można co prawda wyciągać pieniędzy z
    bankomatu ze względu na jej kształt, ale to chyba nie o to w niej chodzi.
    Więcej tu: http://www3.ingbank.pl/u235/navi/34520

    Pozdrawiam

    Kajetana Kinga

  • 6. Data: 2007-02-28 08:47:23
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Visa przedpłacona ING. Mam i chwalę. Nie można co prawda wyciągać
    > pieniędzy z bankomatu ze względu na jej kształt, ale to chyba nie o to w
> [...]

    taka sama masz w bzwbk, mozna wyplacac z bankomatu, ale sie nie oplcaca,
    bo to droga impreza...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-02-28 08:55:18
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:es37tg$4od$1@opal.futuro.pl, *Piotr* wrote:
> [...]
    > przed transakcją (nie wiem jak się to dokładnie nazywa) określoną
    > kwotą i na której nie da się zrobić debetu.

    Allekarta na przyklad.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 8. Data: 2007-02-28 10:50:11
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@p...pl>

    Piotr napisał(a):

    > Szukam karty płatniczej do zakupów w Internecie (za granicą). Zależy mi na
    [...]

    Polecam VISA Electron z Inteligo. Karta Kosztuje tylko 0,99 zł. na miesiąc
    jeśli średnie miesięczne saldo będzie na poziomie min. 100 zł.

    --
    Jacek Wojaczyński

    JabberID: j...@j...wp.pl

  • 9. Data: 2007-02-28 12:39:37
    Od: d...@o...pl

    On 28 Lut, 08:09, "Mithos" <f...@a...pl> wrote:

    > Bez papierow mozesz otrzymac KK z limitem 2-3k. Poza tym 3k/miesiac z umowy o
    > prace to dla banku jest interesujacy klient. A ekarta to jest bubel, po co
    > uzywac jakiegos pseudo-produktu ?

    Charakter bubla to ma Twoja wypowiedz. Pomyslales chocby o tym, ze w
    wielu przypadkach placenie np. VE w internecie jest znacznie tansze od
    placenia KK ?.

    darek

  • 10. Data: 2007-02-28 12:53:13
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Jacek Wojaczyński pisze:

    > [...]
    > Polecam VISA Electron z Inteligo. Karta Kosztuje tylko 0,99 zł. na miesiąc
    > jeśli średnie miesięczne saldo będzie na poziomie min. 100 zł.

    A jeśli średnie miesięczne saldo będzie niższe niż 100 PLN to opłata *za
    karte* jest wyższa? :-P

    --
    Grzegorz Kamionka