  • 1. Data: 2007-02-28 07:54:22
    Temat: zamkniecie konta bzwbk
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Witam

    czy do zamknięcia konta wspólnego (mąż i żona) potrzebne są 2 podpisy czy 1?
    Konto pierwotnie było męża a żona została dopisana po paru latach istnienia
    tegoż konta.(jako współwłaściciel chyba - nie pełnomocnik...dawno to było i
    już nie pamiętam)
    złożyłem dzisiaj pismo w banku ale w końcu o to nie dopytałem gdyż atmosfera
    nie sprzyjała. Pani próbowała mnie zmusić do wypełnienia jakiegoś ichniego
    druczku zamknięcia, a ja jej powiedziałem że ma mi podbić przyjęcie
    wypowiedzenia napisanego przeze mnie wczoraj (był w nim nr konta do
    zamknięcie oraz konto do przelania pozostających środków)...Oparło sie o
    kierownika placówki w końcu...i pismo przyjęli.

    btw bzwbk ma 6 tygodniowy okres wypowiedzenia -trochę mnie zaskoczyli bo
    myslalem ze normalnie jest 30dni...
    W sumie należy się cieszyć że nie ustalili sobie terminu wypowiedzenia na 1
    rok.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2007-02-28 08:10:10
    Temat: Re: zamkniecie konta bzwbk
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    gg wrote:
    > Witam
    >
    > czy do zamknięcia konta wspólnego (mąż i żona) potrzebne są 2 podpisy czy 1?

    Rodział IV, paragraf 12 pkt 5 regulaminu kont dla ludności
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/regulamin_kont_
    dla_ludnosci.pdf

    KJ

  • 3. Data: 2007-02-28 09:11:25
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    > Rodział IV, paragraf 12 pkt 5 regulaminu kont dla ludności
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/regulamin_kont_
    dla_ludnosci.pdf

    dzięki

    --